به گزارش اکونا پرس،

اغلب افراد از چشیدن طعم غذای خوشمزه خانگی لذت می­برند اما با توجه به مشغله­های زندگی روزمره،‌ زمانی برای طبخ غذای لذیذ باقی نمی­ماند. بنابراین اغلب آخرین کاری که دوست دارند انجام دهند این است که فکر کنند برای شام چه غذایی آماده کنند.

وقتی اسم مایکروویو (مایکروفر) به گوشمان می‌خورد همه‌ی ما به یک وسیله‌ی آشپزخانه فکر می‌کنیم که صرفاً نقش اصلی آن گرم کردن غذاها و نوشیدنی‌هایمان است. اما ال‌جی با طراحی و عرضه‌ی NeoChef LG نشان داده که از مایکروویو هم می‌توان انتظار پخت غذاهای لذیذ را داشت.

NeoChef ال‌جی همچنین یک وسیله‌ی بسیار کاربردی برای مادران شاغلی است که وقت و زمان کافی برای رسیدگی به تمام کارهای خود را ندارند. این مادرها می‌توانند در سریع‌ترین و راحت‌ترین حالت ممکن غذای فرزندان خود را آماده کنند و سپس به دیگر کارهای مهم خود بپردازند.  با فناوری اینورتر هوشمند و دستور العمل­های آشپزی مایکروویو NeoChef ال‌جی، تقریباً می‌توانید هر کاری از گرم کردن غذا، یخ‌زدایی گوشت و سبزیجات گرفته تا حتی پختن آن سبزیجات تازه انجام دهید.

جالبتر این است که در این مایکروویو حتی امکان پخت کیک و شیرینی هم وجود دارد. LG NeoChef ثابت می‌کند که مایکروویو می‌تواند قابلیت‌های بسیار جذابی داشته باشد و آسایش و راحتی را برایتان فراهم کند.

اگر با مایکروویوهای معمولی از برندهای مختلف آشپزی کرده باشید، احتمالاً با غذاهایی که سفت و خشک شده‌اند، گوشت‌هایی که روی آن‌ها سوخته و بخش میانی‌شان خام مانده، خمیرهای خشک که قابل جویدن نیستند، مواجه شده‌اید. اما نئوشف ال‌جی قابلیت تنظیمات دستی دارد و می‌توانید بر اساس مواد غذایی، درجه حرارت و زمان موردنیاز را تنظیم کنید تا در نهایت غذایی خوش طعم داشته باشید.

ال‌جی یک دفترچه‌ی آموزش آشپزی نیز دارد که تمامی تنظیمات لازم برای آشپزی آسان با LG NeoChef در آن نوشته شده است؛ از غذاهایی مثل دلمه گوجه‌فرنگی گرفته تا غذاهای برنجی.

LG NeoChef با گرمایش یکنواخت و پخت سریعی که دارد یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد پرمشغله است. با این دستگاه اصلاً لازم نیست منتظر ذوب شدن یخ مواد غذایی باشید چون اینورتر هوشمند ال‌جی با کنترل دقیق دمای غذا، آن را به صورت یکنواخت یخ‌زدایی می‌کند. همچنین به لطف همین کنترل دقیق گرما، پخت و پز در نئوشف تا 1.5 برابر سریع‌تر انجام می‌شود. شما با این محصول جذاب ال‌جی می‌توانید سبزیجات بخارپز شده داشته باشید یا ماست خانگی درست کنید.

LG NeoChef برای پخت یکنواخت غذا از توان مختلف بین 300 تا 1200 واتی استفاده می‌کند. همچنین دارای حسگر تشخیص رطوبت است که به محض اینکه تشخیص بدهد غذا پخته، دستگاه را خاموش می‌کند و به این ترتیب، از بیش از حد پخته شدن غذا و یا خام ماندن آن پیشگیری می‌کند.

این دستگاه می‌تواند با افزایش درجه‌ی گرمایش داخلی و رساندن آن به 1200 وات، سرعت پخت را از مثلاً 1 ساعت و 10 دقیقه به 45 دقیقه کاهش دهد. هر چقدر قدرت گرمایش بیشتر شود، زمان پخت کوتاه‌تر می‌شود.

از دیگر جذابیت‌های نئوشف ال‌جی قابلیت تمیزشدن خودکار این دستگاه است. فناوری EasyClean که در این محصول تعبیه شده است 99.99٪ باکتری‌ها را از بین می­برد. با پوشش Zeolite که در فضای داخلی آن استفاده شده، لازم نیست کاربر با اسکاچ هر بار فضای داخلی آن را بشوید. تنها چیزی که نیاز دارد یک دستمال میکروفایبری یا دستمال حوله‌ای ساده است که داخل دستگاه را یک نظافت سطحی کند.

سینی گردان این مایکروویو دارای طراحی شش ضلعی است که بسیار بهتر از سینی‌های با پایه‌های دایره‌ای است. چون دیگر سینی حول یک محور مرکزی نمی‌چرخد و تمام بخش‌های غذا به طور کامل و یکنواخت تحت گرمایش قرار می‌گیرد. این طراحی شش ضلعی مانع از خام ماندن بخش میانی غذاها می‌شود و یک راهکار نوآورانه از سوی ال‌جی است.

بخارپز کردن، گرمایش یکنواخت، یخ‌زدایی و تخمیر از قابلیت­های نئوشف ال‌جی است که علاوه بر حفظ طعم مواد غذایی آن‌ها را کامل و یکنواخت می‌پزد. این‌ها در حالی‌است که سرعت پخت را نیز پایین می‌آورد و در نتیجه با صرف انرژی کمتر و آسیب کمتر به محیط زیست کار پخت و پز را به امری ساده و سریع تبدیل می‌کند.