به گزارش اکونا پرس،

انتخاب لوازم آشپزخانه مناسبی که مطابق با نیازهای واقعی شما باشد، کنترل روزهای پر مشغله را آسان‌تر و انجام بسیاری از کارهای روزمره را لذت بخش‌تر می‌کند. بنابراین در هنگام انتخاب لوازم آشپزخانه توجه به مواردی مثل قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی، کیفیت و دوام و طراحی زیبای دستگاه می‌تواند لبخند را بر لبان شما بیاورد.

یخچال ساید‌بای‌ساید FSR14 سامسونگ به کمک قابلیت‌های پیشرفته و طراحی شیک خود به این نیاز کاربران لوازم خانگی پاسخ کاملی می‌دهد. این سری از یخچال‌های سامسونگ ضمن داشتن یک طراحی زیبا و شیک، به فناوری‌های نو و منحصربه‌فردی‌ مجهز است که آسایش و راحتی را به مصرف‌کنندگان خود هدیه می‌کند.

غذای دلخواه در فضای مطلوب شما

یک تجربه مشترک می‌تواند منجر به خلق یک نوآوری شود. خارج کردن تمام مواد غذایی یک طبقه از یخچال برای دسترسی به ظرف پنیر و یا ناامیدی پس از جست‌وجو در یخچال برای یافتن چاشنی مورد نیازمان آن هم در میانه آشپزی، تجربه‌های مشترک ما در استفاده از یخچال‌های هستند. در شوکیس (ShowCase) راهکار نوآورانه طراحان سامسونگ به این تجربه مشترک است. ساید‌بای‌ساید FSR14 در بخش یخچال دارای دو بخش مجزا در شوکیس (ShowCase) و محفظه داخلی (InnerCase) است که نحوه مواجه اعضای خانواده با یخچال را تغییر داده است. وقتی در یخچال را باز می‌کنید، در بیرونی یا همان شوکیس ۶ محفظه مجزا را در اختیارتان قرار می‌دهد تا مواد غذایی پرمصرف را به سرعت و آسان در یخچال پیدا کنید. در حقیقت شما می‌توانید از محفظه‌های شفاف و شیشه‌ای هر آن‌چه داخل محفظه‌های شوکیس هست را بدون باز کردن در اصلی یخچال مشاهده کنید. محفظه داخلی یخچال (InnerCase) نیز به نگهداری اقلام بزرگتر و فاسد نشدنی اختصاص یافته که به شما اجازه می‌دهد مواد غذایی از جمله سبزیجات، میوه و گوشت را در فضایی مناسب برای مدتی طولانی تازه نگهداری کنید. به این ترتیب  هر کدام از اعضای خانواده بسته به سن و عادت غذایی خاصش می‌تواند بدون اینکه وقت خود و انرژی یخچال را هدر دهد نوشیدنی و خوراکی مورد علاقه‌اش را پیدا کند.

تازگی با حفظ رطوبت کامل در سراسر یخچال

از توصیه‌های همیشگی بزرگترین سرآشپزان دنیا، تهیه مواد اولیه تازه برای پخت هر وعده غذایی است. طعم خوش غذایی که در آشپزخانه شما طبخ می‌شود رابطه مستقیمی با کیفیت و تازگی مواد اولیه موجود در یخچال دارد. اگرچه همه ما مشتاقانه از این ایده استقبال می‌کنیم اما نمی‌توان انکار کرد که در زندگی پرمشغله امروز خریدهای هفتگی و یا ماهیانه یک استراتژی کاربردی برای صرفه‌جویی در هزینه و وقت است. سیستم خنک‌کنندگی دوگانه Twin Cooling Plus در یخچال FSR14  سامسونگ راه‌حلی نوآورانه  است که به شما این امکان را می‌دهد تا ضمن صرفه‌‌جویی در زمان، مواد غذایی را به مدت طولانی در یخچال خود نگهداری کنید، بی‌آنکه تغییری در بافت و طعم آنها ایجاد شود. این فناوری با چرخاندن دو جریان هوای جداگانه و دو سیستم کنترل دمای دقیق، میزان رطوبت بهینه در یخچال و فریزر را کاملا حفظ می‌کند. سیستم سرمایشی ‎Twin Cooling Plus‎ می‌تواند با ‎حفظ بالای رطوبت‎، در مقایسه با یخچال‌های معمولی، محیط بسیار مساعدی را برای حفظ و نگهداری مواد غذایی تازه در یخچال مهیا ‌کند. در این سیستم گردش هوای بخش یخچال و فریزر از هم جداست و رطوبت مواد داخل یخچال تا ۷۰٪ حفظ می‌شود در حالی که در یخچال های معمولی و قدیمی رطوبت تنها تا ۳۰٪ حفظ می‌شود. به این ترتیب در سایدبای‌ساید FSR14  میوه‌ها و سبزیجات تا دو برابر بیشتر تازه می‌مانند و در نتیجه مواد غذایی را به شکل تازه‌تر و سالم‌تری مصرف می‌کنید.

بوی خوش تازگی

نگهداری طولانی مدت مواد غذایی درون یخچال و باکتری‌های فعال در محیط دست به دست هم می‌دهند تا یخچال شما از بوی ناخوشایند مواد غذایی مانده و تغییر طعم و بو سایر مواد غذایی در امان نماند. اما در سایدبای‌ساید FSR14 سامسونگ شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی مواد غذایی را به مدت طولانی و مطابق با خواسته و نیاز خود در یخچال نگهداری کنید. سیستم Twin Cooling Plus محفظه‌های یخچال و فریزر را به‌طور جداگانه خنک می‌کند تا مانع انتشار بوی غیر منتظره از یخچال به فریزر شود و به این ترتیب مواد غذایی منجمد در یخچال شما  طعم و بوی اصلی خود را حفظ می‌کنند.

عمر طولانی‌تر با صدای پایین‌تر و مصرف انرژی کمتر

دوام و کارایی بالا با توجه به هزینه‌ای که صرف خرید محصولات لوازم خانگی می‌شود یک انتظار همیشگی‌ست. اما در دهه اخیر صرفه‌جویی در مصرف انرژی نه فقط برای کاهش هزینه‌ها بلکه برای توجه به محیط زیست و تطابق هرچه بیشتر زندگی شخصی با سبک زندگی سبز، در میان مصرف‌کنندگان درحال گسترش است. پاسخ نوآورانه مهندسان سامسونگ به این انتظارات فناوری اینورتر دیجیتال است. سایدبای‌ساید FSR14  سامسونگ با تجهیز به کمپرسورهای اینورتر دیجیتال حدود 30 درصد انرژی کمتری مصرف کرده و به این ترتیب به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می‌کند. این کمپرسور به طور هوشمند قدرت و سرعت کارکرد خود را بهینه می‌کند. در نتیجه انرژی کمتری مصرف شده و صدای یخچال به حداقل می‌رسد و برای افزایش بازدهی مدت استهلاک را کاهش می‌دهد. کمپرسور اینورتر دیجیتال به خوبی به حفظ انرژی، کاهش گازهای گلخانه‌ای و کاهش هزینه قبض برق‌تان کمک می‌کند.