به گزارش اکونا پرس،

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه InfoComm 2022 که از 8 ژوئن در لاس‌وگاس (ایالات متحده آمریکا) برگزار شده به معرفی فناوری‌های تجاری نوآورانه‌ی خود پرداخت؛ که از جمله باید به Transparent OLED Signage  اشاره کرد که در مجموعه متنوعی از محصولات ساینیج­های LED و دستیارهای ربات به نمایش گذاشته شده است. ال‌جی با استفاده از سناریوهای تجاری مختلف در هفت بخش مجزا نشان داد که چگونه محصولات ال‌جی نیازهای اتاق‌های هیئت مدیره،مغازه­های خرده‌فروشی، دفاتر کاری در خانه، استودیوهای حرفه‌ای و دیگر موارد مشابه را به خوبی برآورده می­کند.

در داخل غرفه، ال‌جی با پیاده‌سازی فناوری­های متفکرانه‌ی خود در فضاهای مختلف به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد که چگونه تقریباً همه مشاغل امروزی می‌توانند از ابزارهای دیجیتال برای بهبود کارایی، بهره‌وری و تجربیات مشتری استفاده کنند.

بازدید از غرفه‌ی ال‌جی به این صورت است که بازدیدکنندگان اول وارد بخش راه کار‌های خرده‌فروشی ال‌جی می‌شوند که شامل ساینیج­های LED این شرکت است که با استفاده از نمایشگرهای 54 اینچی ساخته شده و با ادغام تصاویر، یک تصویر یکپارچه ایجاد می‌کند. LED Bloc جدید 54 اینچی ال‌جی (مدل LSAC) از نظر مساحت تقریباً چهار برابر بزرگ‌تر از کابینت‌های LED متداول هستند و اندازه‌ی منحصربه‌فرد آن به این مدل اجازه می‌دهد که از آن مانند یک صفحه نمایش 55 اینچی LCD با نصب آسان استفاده شود. حتی پایه‌های نصب دیواری موجود برای ویدیووال­های LCD  نیز با این مدل‌ها تناسب کامل دارند.* همچنین اولین ربات چند منظوره‌ی خدمات مشتریان این شرکت، LG CLOi GuideBot، که برای نشان دادن مسیر و فرصت‌های تبلیغاتی با امنیت بالا طراحی شده است، در منطقه Retail Solutions رونمایی می‌شود. LG CLOi   GuideBot   و دو صفحه نمایش لمسی بزرگ کاربر­پسند به منظور ایجاد تغییر و تحول بزرگ در تجربه مشتری، تقریباً در همه جا، از موزه‌ها و مراکز همایش گرفته تا سینماها و هتل‌ها طراحی شده‌اند.

بخش پذیرش هتل­ها، امکانات خلاقانه و جذاب نمایشگرهای OLED Signage ال‌جی را برجسته می‌کند. همچنین نشان می‌دهد که چگونه نمایشگرهای 88 اینچی Ultra Stretch   و تابلوهای تجاری LED Ultra Slim ال‌جی می‌توانند پس‌زمینه‌های آموزنده و جذابی را ارائه دهند.

در غرفه‌ی راه‌کار‌های آموزشی ال‌جی، بازدیدکنندگان فناوری‌هایی را تجربه خواهند کرد که هدف از طراحی‌شان ایجاد تحول در اتاق‌های هیئت مدیره، اتاق‌های جلسه و اتاق‌های آموزشی/محیط‌های آموزشی است. محصولات نشان داده شده شامل یک صفحه نمایش 136 اینچی LED All-in-One ال‌جی با کنترل کننده سیستم داخلی و بلندگوها، نسخه‌های 55 اینچی و 43 اینچی LG One:Quick Works و ابزار همه‌کاره One:Quick Flex 4K all-in-one، وایت‌بورد 86 اینچی LG Create Board، مانیتور 28 اینچی LG DualUp با نسبت تصویر منحصر به فرد 16:18، یک مانیتور رومیزی 27 اینچی  QHD Ergo Dual، یک لپ‌تاپ 15 اینچی LG gram  و یک ساینیج بزرگ 98 اینچی UHD  برای کلاس‌های درس است.

بخش Residential نمایشگاه به دو بخش تقسیم شده است. در بخش سینمای خانگی، LG MAGNIT  به نمایش گذاشته شده که کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ی آن توسط چندین میلیون پیکسل LED خود نورده ایجاد می‌شوند، به مردم اجازه می‌دهد از فیلم‌های مورد علاقه خود در خانه نهایت لذت را ببرند. بخش Home Office نیز شامل یک صفحه نمایش 43 اینچی One:Quick Flex، یک لپ‌تاپ 14 اینچی LG gram  و دو مانیتور رومیزی ارگونومیک QHD است که می‌توانند به طور مستقل برای ایجاد یک صفحه نمایش فوق عریض 32:9 یا یک نمایشگر 16:18 یا ارائه‌ی یک صفحه نمایش عمودی و افقی به طور همزمان مورد استفاده قرار گیرند.

افراد حرفه‌ای ‌خلاق که در حوزه‌های فیلم و تبلیغات فعال هستند نیز می­توانند از بخش نمایشگاهی OLED Pro Creative Studio  لذت ببرند؛ چون رنگ، وضوح و عملکرد استثنایی مانیتور رومیزی 32 اینچی UltraFine™ OLED Pro  ال‌جی در این بخش نمایش داده می‌شود که می‌توان حسگر با قابلیت کالیبراسیون خودکار و جداشدنی را نیز به آن اضافه کرد. دو نمایشگر 65 اینچی  UltraFine™ OLED Pro، یکی روی دیوار و دیگری روی پایه، فضای این بخش را کامل می‌کنند.

بخش Control Room غرفه‌ی نمایشگاهی ال‌جی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از All-in-One LED با اندازه‌ی 136 اینچی در مراکز کنترل و فرماندهی استفاده کرد. به‌علاوه، پنل‌های 55 اینچی  Even Bezel LCD این شرکت، انواع نمایشگرهای ویدیووال بدون هیچ‌گونه فاصله‌ی قابل تشخیص بین پانل‌ها را تشکیل می‌دهند. یک مانیتور رومیزی 43 اینچی IPS UHD در کنار یک مانیتور Curved 49 اینچی IPS Dual QHD UltraWide™  نمایش داده می‌شود که نسبت تصویر 32:9 ارائه می‌دهند.

در آخر، بخش پروژکتور شامل پروژکتورهای لیزری با روشنایی بالا و پرتاب بسیار کوتاه (UST)  4K UHD CineBeam Laser  و پروژکتور تجاری کاملاً جدید ProBeam است که نشان می‌دهد چگونه خط تولید گسترده‌ی این شرکت تقریباً برای هر موقعیت و نیازی راه‌حل‌های بهینه ارائه می‌دهد.

 LED Bloc* با اندازه‌ی 54 اینچی را می‌توان با استفاده از پایه دیواری VESA (600×400) و پیچ نصب کرد.