به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ترم تابستانی انستیتو ملی بازی‌سازی در 7 کلاس فنی، 3 کلاس هنری، 6 کلاس طراحی و یک کلاس عمومی با حضور 461 نفر کلاس از هفته گذشته آغاز شده است. این دوره تا پایان شهریور ادامه دارد و تمام کلاس‌ها به صورت پروژه محور و آنلاین برگزار می‌شود.
به گفته فرزانه شریفی، مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی این دوره با استقبال خوب دانشجویان و دانش‌آموزان مواجه شده است و به شرکت‌کنندگانی که موفق به ارائه پروژه و کسب نمره خوب از سوی استادان شوند، گواهی معتبر انستیتو ملی بازی‌سازی داده می‌شود. به سایر شرکت‌کنندگان نیز گواهی به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی (طبق درخواست) ارائه می‌شود.

پشتیبانی 24 ساعته از سامانه برگزاری آنلاین این دوره و ضبط مباحث آموزشی ارائه شده و بارگذاری آن در سامانه پس از پایان هر کلاس برای استفاده شرکت‌کنندگان از دیگر ویژگی‌های ترم تابستانی انستیتو ملی بازی‌سازی است.

همزمان با شروع ترم تابستانی انستیتو ملی بازی‌سازی جلسات هفتگی مشاوره رایگان هم برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند در حین برگزاری دوره، سوالات تخصصی خود را درباره آموزش بازی‌سازی از طریق تماس با شماره 88860923 مطرح کنند.