به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اردوی آموزشی بازی‌سازی (بوت کمپ) کرمانشاه شامل 30 ساعت آموزش فشرده بازی‌سازی ویژه گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی است که از 22 تا 26 مرداد در پارک علم و فناوری این استان برگزار می‌شود.

این اردوی آموزشی با رویکرد حمایت از کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور با همکاری مشترک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اداره کل ارشاد کرمانشاه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، پارک علم و فناوری و همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش اولیه و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‌‌سازی (گیم‌جم) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا بتوانند براساس آموزش‌های ارائه شده به تولید یک محصول دست پیدا کنند.

این رویداد از 22 تا 26 مرداد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در این استان می‌توانند برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09028824936 تماس بگیرند.

آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش گیم جم این رویداد نیز 26 مرداد با حضور نمایندگان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مدرسان این دوره برگزار می‌شود.

گفتنی است نخستین رویداد حضوری انستیتو ملی بازی‌سازی بعد از گذشت دو سال از شیوع همه‌گیری کرونا در قالب اردوی آموزشی بازی‌سازی (بوت کمپ) تیرماه 1401 در سیستان و بلوچستان (زاهدان) برگزار شد. براساس برنامه‌ریزی انستیتو ملی بازی‌سازی برگزاری این رویدادها برای دیگر استان‌های کشور نیز در حال پیگیری است و در ماه‌های آینده، اردوهای آموزشی بازی‌سازی دیگری از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سایر استان‌ها برگزار می‌شود.