به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این جلسه در خصوص سایت های USO و فیبر تاریک، جهت تهیه ونصب سیستم انتقال طی چند ماه آینده و پهنای باند در خواستی ارتباطات سیار هماهنگی های لازم انجام شد، همچنین مقرر شد جلسه ای با حضور کلیه مدیران و مسئولین معاونت شبکه منطقه کرمان در رابطه با مشکلات ودرخواستهای مربوط به شبکه بررسی و راهکارهای مناسبی ارائه شود.

 

مهندس خلیلی، در این جلسه با اشاره به گستردگی سطح پوشش شبکه مخابرات ایران اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران تنها اپراتوری است که هم از لحاظ پهناوری و هم از لحاظ خدماتی که ارایه می دهد تمامی مشترکان در تمامی شهرها ، روستاها و حتی دورترین نقاط کشور را پوشش می دهد.

در این جلسه روش های برقراری انسجام هرچه بیشتر تیم های اجرایی اپراتورها و تسریع در روند راه اندازی طرح های همراه و فیبر روستایی مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است در ادامه این سفر مهندس خلیلی معاون شبکه شرکت مخابرات ایران به همراه مهندس طاهری بخش معاون فنی مهندسی شرکت ارتباطات سیار، مهندس آذری نصر آباد مدیر مخابرات منطقه کرمان وجمعی از مدیران و روسای این منطقه از مرکز سیدالشهدا بازدید و در مورد مسائل مختلف کاری و ارتباطی این مرکز به تبادل نظر پرداختند.