به گزارش اکونا پرس،

 این دو شرکت برای کمک به یکی از مشتریان اصلی خود که دفتر مرکزی آن در تایوان بوده و در واقع یک ارائه دهنده خدمات مونتاژ نیمه هادی مستقل و سرویس های آزمایش ساخت می باشد، با یکدیگر همکاری کردند. مشتری قصد داشت فرایند بازیابی سیستم در محل را هنگام وقوع ناکامی ها و خطاهای همه‌گیر بهبود بخشد و همچنین نگرانی‌هایی در مورد تهدیدات ناشی از حملات هکرها و بد‌افزارها داشت. بنابراین مهندسان Apacer و ASUS Cloud گرد هم آمدند تا فناوری CoreSnapshot Apacer را برای SSD ها در بستر ذخیره سازی و مدیریت ASUS Cloud OmniStor ادغام کنند. هدف مشترک این دو شرکت در این پروژه، کاهش نیروی انسانی، هزینه های مدیریتی و همچنین ایجاد راندمان عملیاتی بیشتر بود.

سیندی هوانگ معاون مرکز فروش و بازاریابی Apacer در صحبت از این پروژه اظهار داشت: «CoreSnapshot ناجی ناکامی ها و خطاهای سیستمی است. این ناجی با تمام سیستم عامل ها سازگار است و می تواند نه تنها از یک سیستم عامل، بلکه تمام اطلاعات موجود در یک SSD پشتیبان گیری و پس از آن اطلاعات را دوباره بازیابی کند. اما ویژگی چشمگیر و قابل توجه آن، این است که می تواند کل فرآیند بازیابی را تنها در یک ثانیه انجام دهد. این کار هرگونه خرابی مرتبط با نفوذ هکرها را به حداقل رسانده و به یک کارخانه هوشمند اجازه می‌دهد تا فرایند بازیابی را به سرعت انجام دهد.»

در بـحث پلتـفرم OmniStor، وو هانژانگ، مدیر کل ASUS Cloud، خاطرنشـان کرد که «ایسـوس کلاود به توسعه خدمات حفاظت از داده‌های بومی ابری متعهد بوده و این ویژگی به عنوان هسته ی مرکزی روند توسعه ما عمل کرده است. این تعهد، ابزاری امن، کارآمد و انعطاف‌پذیر برای مدیریت دیجیتال سازمان ها و همچنین تحول و توسعه آن ها ایجاد می‌کند. این بار، راه حل های OT ما به طور ویژه برای صنعت تولید طراحی شده است. ما با موفقیت، فناوری انحصاری اپیسر،  CoreSnapshot 1 با خاصیت پشتیبان‌گیری در تنها یک ثانیه و فناوری بازیابی  SSDرا با پلتفرم ابر ذخیره‌سازی سازمانی OmniStor خود ادغام کرده‌ایم تا انعطاف‌پذیری دیجیتال را افزایش دهیم.»

اولین مشتری ای که تجربه استفاده از راه حل یکپارچه  Apacer و ASUS Cloud  داشته، تست های شوک سیستمی را انجام داد. نتایج تست درخشان و برای مشتری بسیار راضی کننده بود. بنابراین این دو شرکت تصمیم به توسعه این فناوری در سطح بازار جهانی رفته و امیدوارند تا جریان تولید را برای مشتریان بیشتری بهبود ببخشند.