به گزارش اکونا پرس،

ال‌جی الکترونیکس برای طراحی و فن‌آوری برتر جدیدترین محصولات خود بیش از 20 جایزه فن‌آوری2023 ®CES را دریافت کرده است که از این میان سه جایزه، از جوایز بسیار معتبر بهترین نوآوری به LG OLED در بخش کامپیوتر، گیمینگ و صفحه نمایش تعلق گرفت. 

انجمن فن‌آوری مصرف کنندگان (CTA)، سازمان برگزار کننده CES که بزرگترین نمایشگاه سالانه لوازم الکترونیکی جهان است، هر سال در بخش جوایز نوآوری CES محصولات و خدمات نوآورانه را از میان انبوهی از دستگاه‌ها و دسته‌بندی‌های گوناگون انتخاب می‌کند.

در CES 2023 ال‌جی 12 جایزه از 28 جایزه را از آن خود کرد. این جوایز شامل جایزه نوآوری برتر، برای تلویزیون‌های LG OLED است و تلویزیون‌های این شرکت با فناوری پیکسل خودنورده (self-lit) برای یازدهمین سال پیاپی برنده جوایز نوآوری CES شدند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی، که به ارائه تجربیات متنوعی از تماشا به مصرف‌کنندگان به وسیله قابلیت های خلاقانه و متنوع خود معروف هستند، در سراسر جهان توسط مصرف‌کنندگان به خاطر کیفیت تصویر استثنایی همراه با رنگ‌هایی دقیق، زنده، سیاهی عمیق و کنتراست فوق‌العاده تحسین شده‌اند.

تلویزیون 88 اینچی LG 8K SIGNATURE OLED  در سه دسته‌بندی انتخاب شده، و تلویزیون بسیار بزرگ 97 اینچی OLED و LG OLED Flex، تلویزیون پیشگامی که دارای اولین صفحه نمایش قابل انعطاف 42 اینچی OLED است نشان افتخار دریافت کرده‌اند.

مواردی از لوازم خانگی ال‌جی که به‌عنوان برندگان جایزه نوآوری CES 2023 معرفی شده‌اند عبارتند از LG PuriCare Aero Furniture، رویکردی جدید در تصفیه هوا، و همچنین LG CordZero All-in-One Tower که دارای قابلیت Steam Mop است.

برای ذکر برخی از دیگر محصولاتی که در میان برندگان هستند می‌توان از LG WashTower™ Compact، مانیتور گیمینگ LG UltraGear™ OLED و سیستم اسپیکر بلوتوثی LG XBOOM 360 نام برد.

فهرست کامل محصولات برنده جایزه نوآوری CES 2023 در نمایشگاه CES 2023 (5 تا 8 ژانویه 2023) اعلام خواهد شد.