به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: اگر مخابرات نتواند سرویس دهی مناسب و مطلوب داشته باشد، بسیاری از صنایع و کارخانجات تجهیزات مخابراتی با خطر از دست دادن  درآمد خود روبرو می شوند.

وی افزود: اکنون کارخانجات تولید فیبر و کابل سازی با ۲۰درصد ظرفیت کار می کنند و اگر مخابرات نتواند به عنوان بزرگ ترین مشتری این صنایع، سرویس دهی مناسب داشته باشدبسیاری از این کارخانجات با توقف تولید و حتی بیکاری کارکنان مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه مشتریان هم در حوزه تلفن ثابت و هم دیتا باید پایداری شبکه را احساس کنند ، گفت: عدم وجود منابع مالی لازم برای توسعه بازسازی شبکه و سرقت کابل های مخابراتی از مشکلات موجود است.

بیدخام گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان لاوصولی در شرکت داریم، با توجه به تورم و افزایش حقوق پرسنل و میزان زیادی از درآمد صرف منابع انسانی می شود که اگر این منابع تامین نشود، مشکلات مربوط به کارکنان ادامه می یابد.

وی گفت: شرکت مخابرات اگر به اینجا رسیده به واسطه زحمات و تلاشهای عزیزان بازنشسته است، برند شرکت مخابرات قدیمی ترین برند ارتباطی کشور است که اگر ارتقا و توسعه پیدا کرده به واسطه این عزیزان بوده و مطالبات قانونی آنها قطع به یقین باید پرداخت شود و هیات مدیره مصوبات خوبی در این زمینه دارد که امیدواریم با تامین منابع لازم این امر محقق شود.

بیدخام گفت: مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر استخدام ایثارگران شاغل در ارگانها و سازمانها از اهمیت زیادی برخوردار است، و در صورت تامین منابع مالی موردنیاز از سمت دولت این امر محقق می شود.