به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران : مهندس سلطانی مدیر عامل این شرکت درمراسم سومین سالگرد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در کرمان برگزارشد با اشاره به بررسی رهیا فت اقتصادی درمکتب حاج قاسم سلیمانی به تشریح الگویی برای اقتباس از این مکتب در اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت : در این الگو ابعاد زیبای شناسی ، بینش و بصیرت ، آرمان ماموریت ، خط مشی ، راهبرد ، اهداف و رفتار مورد بررسی قرار می گیرد .

وی هماهنگ سازی به موقع اهداف با شرایط متلاطم محیطی و همخوانی اهداف با راهبردها و خط مشی در راستای آرمانها را از ابعاد هدف در الگوی مکتب حاج قاسم عنوان کرد و گفت : فریب دشمنی ، استفاده از ظرفیت های محلی و بومی ، محدود کردن جبهه ها ی رویایی برای تمرکز توان و شبکه سازی از ابعاد راهبردی در این مکتب است .

مهندس سلطانی پیشگامی در خطوط خطر ، ساده زیستی ، جهاد ، نظم و ایثار ، حضور در میدان را از ابعاد رفتار در الگوی مکتب حاج قاسم برشمرد و اظهار داشت : جوان گرایی ، مساوات با همه مردم از هر دین و نژاد ، بهره گیری زیبایی شناسه از بصیر تها و سرمایه ها را نیز از ابعاد خط مشی در این مکتب نام برد .

وی با اشاره به برخی از ویژگی های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : تفکر راهبردی و ابتکار ، درک عمیق از دنیا و آخرت ، سادگی و مردمی بودن ، سرعت عمل ، کاریزما ، ولایت مداری و انقلاب گری ، سخت کوشی ، نظم و انضباط و دقت ، اخلاص ، شهادت طلبی تمسک به اهل بیت علیهم السلام ، معنویت از جمله ویژگی های این شهید بزرگوار بود .

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی از شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از دستگاه های ایثارگر و شاخص در کشور یاد کرد گفت : این یک افتخار است از تمامی مدیران و همکارانم در این شرکت می خواهم مراقب باشید تا بتوانیم در این شرکت مکتبی پایداربا شاخص های موفق ایجاد کنیم .

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی برای امنیت کشور تلاش های زیادی کرده است گفت : خون شهیدان نظام را بیمه کرده تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند .

همچنین در این مراسم ازخانواده های شهید امنیت سید حمید رضا هاشمی و شهید عباس زاده بعنوان شهدای مخابرات و مدافع حرم، تجلیل شد.

مهندس آذری نصرآباد مدیر مخابرات منطقه کرمان  نیز در این جلسه  گزارشی از اقدامات صورت گرفته و  برنامه های هفته مقاومت ارائه داد .و اظهار داشت : اجرای فیبر نوری در گلزار شهدای بین المللی کرمان برای بهره برداری سازمان ها ، نهادها و خصوصا صدا وسیمااست . همچنین  تقویت پوشش شبکه همراه در نقاط مختلف ،تقویت و بالا بردن ظرفیت‌ شبکه موبایل در بیت الزهرا و مصلی کرمان.نیز از دیگر اهداف  این پروژه است . همچنین مدیر مخابرات منطقه کرمان در خصوص برنامه های هفته مقاومت توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه مراسم مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با حضور در گلزار شهدای بین المللی کرمان (جهانشهر مقاومت) با شهدای مخابرات منطقه کرمان و شهید سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق و با فاتحه و نثار شاخه گل یاد وخاطره شهیدان والامقام را گرامی داشت.