به گزارش اکونا پرس،

این تاییدیه بار دیگر تعهد سامسونگ را در توسعه و طراحی محصولاتی مطابق با اولویت‌های مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد. براساس این تاییدیه، حالت‌ Eye Comfort تلویزیون‌های سامسونگ با تنظیم خودکار نور و دمای رنگ، نور طبیعی فضای باز را بازسازی ‌کرده و به این ترتیب بهترین تجربه تماشا را برای آن دسته از کاربران فراهم می‌کند که زمان زیادی را در فضای بسته هستند.

ساعت بدن در واقع یک چرخه 24 ساعته است که برای کمک به پویایی بدن و فعالیت بیشتر، مانع تولید ملاتونین در طول روز شده و برای کمک به خواب بهتر، میزان تولید ملاتونین را در شب افزایش می‌دهد. ملاتونین هورمونی است که به خواب بهتر شما کمک می‌کند.

موسسه VDE که مرکز آن در کشور آلمان است با انجام آزمایش‌های مختلف سطح ایمنی و سلامتی دستگاه‌های الکترونیکی را ارزیابی می‌کند و گواهینامه‌ها یا تاییدیه‌های مرتبط به آن را صادر می‌کند. این موسسه با بیش از 36 هزار عضو یکی از بزرگترین انجمن‌های فنی و علمی اروپا به شمار می‌رود. تاییدیه جدید VDE پس از بررسی‌ها و اندازه‌گیری محرک‌های شبانه‌روزی در سطوح مختلف مزیت‌های حالت Eye Comfort را برای ساعت بدن کاربران تایید می‌کند.

فرآیند بررسی و صدور این تاییدیه، مطابق با روش Circadian Stimulus و برپایه نتایج آزمایشات مرکز تحقیقات روشنایی ایالات متحده انجام شده است.

تاییدیه «ساعت بدن» تنها یکی از گواهینامه‌هایی است که تلویزیون‌های سامسونگ دریافت کرده‌اند، پیش از این، تلویزیون‌های سامسونگ تاییدیه «مراقبت از چشم» را از VDE و گواهی «عدم بازتاب» را از آزمایشگاه مستقل و مشهور UL (Underwriters Laboratories) دریافت کرده بودند. همچنین این تلویزیون‌ها اولین تاییدیه‌های Pantone  و SkinTone را از موسسه پنتون کسب کردند که استانداردهای دقت رنگ را در این صفحه نمایش‌ها به اثبات می‌رساند.

تاییدیه‌های کسب شده، نشان‌دهنده تلاش سامسونگ برای توجه و اولویت قرار دادن علایق کاربران در طراحی محصولات است.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وبسایت www.samsung.com  مراجعه کنید.