به گزارش اکونا پرس،

استفانی چوی، معاون اجرایی و رئیس بخش بازاریابی تجربه موبایل سامسونگ در این مورد گفت: «معرفی نوآوری، چیزی فراتر از قرار دادن یک دستگاه تازه در دست کاربران‌ است. از نگاه ما، نوآوری ارائه یک مسیر تازه به کاربران برای ورود به تجربیات جدید ارتباطات روزمره و افزایش شور و اشتیاق‌ آنها به روش های نو است. به همین دلیل است که ما برای گسترش فضای Galaxy Experience هیجان‌زده و خوشحال هستیم چرا که این نمایشگاه‌ها تجربه آشنایی نزدیک با فناوری‌ها و نوآوری‌های سامسونگ را به شکل مستقیم و بی‌واسطه برای افراد بیشتری در سراسر جهان فراهم می‌کند».

ماجراجویی در Galaxy Experience را به اشتراک گذارید

یکی از اصلی‌ترین مراکز نمایشگاه‌های Galaxy Experience در سانفرانسیسکو آمریکا قرار دارد. افراد می‌توانند از این فضا بازدید کنند و با مفاهیم و بخش‌های تعاملی و هیجان‌انگیز آن آشنا شوند که هر کدام تجربه‌ای منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد. مراجعه‌کنندگان این نمایشگاه می‌توانند از نزدیک با پشت صحنه لنز جدیدترین سیستم دوربین گلکسی آشنا شوند یا اینکه ظرفیت‌های گسترده اکوسیستم متصل گلکسی را آزمایش کنند، یا درباره تلاش‌های سامسونگ برای آینده‌ای پایدار نکاتی را فرا بگیرند.    

هنگام ورود به این فضا، بازدیدکنندگان به چشم‌انداز «پایداری روزمره» سامسونگ قدم می‌گذارند و نگاهی اجمالی به نحوه ترکیب فناوری‌های گلکسی در شیوه‌های سازگار با محیط زیست می‌اندازند. در میان دیگر نمایشگاه‌های مشابه، این مکان فرصتی ویژه برای کشف ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز دوربین، آن هم از زاویه دید کارگردان فیلم است. مهمانان می‌توانند با اجزای ساخت یک فیلم، مثل نمایشگرها، آشنا شوند، تنظیمات دوربین را مشاهده کرده و از آن لذت ببرند و متناسب با آن، محتوای قابل اشتراک‌گذاری خود را خلق کنند.

ارائه فضای Galaxy Experience برای افراد بیشتری در سراسر جهان

سامسونگ با افتتاح فضاهای Galaxy Experience قصد دارد تا این تجربه نزدیک از محصولات و فناوری‌ها را در دسترس تعداد بیشتری در سراسر جهان قرار دهد. سامسونگ در آگوست 2022 همزمان با رونمایی از محصولات جدید خود دو نمایشگاه را در لندن و نیویورک افتتاح کرد. در همین راستا و در سال جدید میلادی، سامسونگ پنج نمایشگاه Galaxy Experience و 24 فروشگاه را در شهرهای مختلف جهان افتتاح می‌کند.    

برای اطلاع از اخبار و اطلاعات به‌روز رویداد گلکسی Unpacked 2023 لطفا به وبسایت‌های news.samsung.com یا Samsungmobilepress.com مراجعه نمایید.