به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در این نشست که برخی از اعضای هیأت مدیره و روسای کمیسیون‌های این سازمان نیز در آن حضور داشتند، دو طرف ضمن معرفی اجمالی مجموعه متبوع خود و ابراز خرسندی از این دیدار، بر افزایش تعاملات مشترک تاکید کردند.

حسین اسلامی، رئیس هیأت مدیره نصر تهران در سخنانی ضمن اعلام آمادگی حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای و پلتفرم‌های داخلی تاکید کرد که بهتر است این حمایت در فضایی رقابتی انجام شود و پلتفرم‌های خارجی نیز در این رقابت حضور داشته باشند.

علیرضا ماهیار، معاون فناوری اطلاعات بانک ملی نیز با بیان اینکه رشد چشم‌گیر پیام‌رسان بله را پیش از محدودیت‌های اینترنتی اخیر شاهد بودیم، بر مقابله با دروغ‌پراکنی در فضای رسانه‌ای تاکید کرد.

در این جلسه موضوعات متعددی از جمله همکاری‌های مشترک و تعاملات میان اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و بانک ملی مورد بحث، بررسی و گفت‌وگو قرار گرفت.

همچنین مقرر شد همکاری‌های بیشتر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و بانک ملی در حوزه‌های نوآورانه و فناورانه از طریق مرکز نوآوری فینوداد دنبال شود.