به گزارش اکونا پرس،

هنگام خرید یک مانیتور عواملی چون مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های آن تاثیر زیادی در انتخاب ما دارند. اما در کنار این عوامل، نوع استفاده و کاربرد‌های مورد انتظار ما هم در گزینش یک مدل خاص نقش دارد. اگر اهداف خاصی مثل بازی کردن داشته باشیم، می‌توان به سراغ یکی از مانیتورهای ویژه گیمینگ رفت که معمولا هزینه‌های نستبا بالایی هم به همراه دارد اما چنانچه برای کاربردهای تجاری و خانگی به دنبال مانیتوری خاص هستیم می‌توان یکی از مدل‌های معمول و مقرون‌به‌صرفه‌ای را انتخاب کرد. یکی از این مدل‌ها مانیتور FT45 سامسونگ است که قابلیت‌ها و فناوری‌های آن به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران اداری، خانگی و... است. 

مانیتورهای سری FT45 سامسونگ با توجه به بهره‌وری بالا و هزینه مقرون‌به‌صرفه خود می‌تواند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای فعالیت‌های مختلف کاری، بازی و سرگرمی و مشاهده فیلم‌ها و سریال‌ها باشد. این مانیتور از فناوری LED و وضوح تصویر FHD بهره می‌برد. پنل به‌کار رفته در صفحه تخت این مانیتورها از نوع IPS است؛ این سبک از پنل‌ها در نمایش شفاف رنگ‌ها و زاویه دید گستره یکی از مناسب ترین گزینه‌ها هستند که در مورد این مانیتور تا حدود 16.7 میلیون رنگ را پشتیبانی می‌کند.          

طراحی این سری از مانیتورهای سامسونگ به گونه‌ای انجام شده که در دو قسمت چپ و راست و بخش بالایی نمایشگر، کمترین حاشیه ممکن دیده می‌شود تا تمرکز کاربران به طور کامل به محتوای پخش شده معطوف شود. همچنین پایه آن به شکلی است که به راحتی در هر میزی قرار گرفته و فضای زیبایی را به اتاق‌ها و میز‌های کاری می‌بخشد.      

مانیتورهای سری FT45 سامسونگ دارای زاویه دید 178 درجه‌ای هستند که به خوبی می‌توان محتواها را از هر نقطه‌ای با بالاترین دقت رنگ و وضوح مشاهده کرد. به کمک این قابلیت هنگام کار می‌توانید هر اینچ از صفحه را از هر زاویه‌ای با نهایت کیفیت تماشا کنید و در ارائه فایل و محتوای کاری به تیم خود از بهره‌وری بالایی برخوردار شوید. در خصوص بازی کردن و گیمینگ نیز با توجه به زمان واکنش 5 میلی‌ثانیه‌ای و همچنین پشتیبانی ازAMD FreeSync می‌تواند گزینه مناسبی باشد و در نمایش انواع بازی‌ها به خوبی عمل کند. همچنین پایه قابل تنظیم آن قابلیت چرخش در محور عمودی و افقی را دارد و ارتفاع آن نیز قابل تغییر است. طراحی ویژه این مانیتور برای استفاده طولانی مدت انجام شده تا هنگام کار و فعالیت‌های گوناگون بتوانید به راحتی‌ ساعت‌ها مشغول باشید و هیچ خستگی و دردی را تجربه نکنید. علاوه بر این استفاده در حالت عمودی نیز با این دستگاه امکان‌پذیر است و طیف گسترده‌ای از تصاویر و فایل‌های کاری را به خوبی در حالت عمودی برای شما نمایش می‌دهد.    

به‌کارگیری دو درگاه HDMI و یک Display Port در کنار درگاه PC، امکان استفاده از این مانیتور را برای دستگاه‌های مختلف به‌وجود می‌آورد که باتوجه به ابعاد مناسب آن می‌توانید محتوای دو دستگاه را همزمان روی آن نمایش دهید و به نوعی از دو صفحه نمایش مجزا بهره‌مند شوید. این دستگاه همچنین به دو درگاه USB 2.0 و یک جک AUX نیز مجهز است و با امکان اتصال بیشتر ابزارها و گجت‌ها، بهره‌وری را تا حدود زیادی افزایش می‌دهد. همچنین به وسیله قابلیت Eye Saver mode از چشم‌های شما محافظت کرده و در صورت فعال کردن قابلیت Eco Saving Plus در عین حفظ کیفیت، انرژی مصرفی را تا حدود قابل قبولی کاهش می‌دهد. در نتیجه برای استفاده‌های طولانی چه زمان کار و چه زمان بازی و سرگرمی این مانیتور خواسته‌های شما را کاملا برآورده می‌کند.               

مانیتورهای سری FT45 سامسونگ در سه مدل 22، 24 و 27 اینچ طراحی شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.