حسین رحمانی نیا مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس در گفتگو با اکوناپرس در خصوص میزان تولید و فروش شرکت گفت: مجموعه لوازم خانگی پارس توانسته بار دیگر تولیدات خود را از سر بگیرد و این در حالی است که شرکت تا سال گذشته عملا تعطیل بود و این که شرکت توانسته اقدامات مثبتی به جهت راه اندازی مجدد شرکت انجام دهد بسیار مهم بوده و نکته مثبتی است که سهامداران باید به آن توجه نمایند.

وی ادامه داد: شاید شرکت نتوانسته به پیش بینی های مد نظر خود در 6 ماهه برسد اما مقایسه 6 ماهه اول سال جاری با 6 ماهه اول سال گذشته نشان از فعالیت رو به جلوی شرکت دارد و امیدواریم بتوانیم میزان تولیدات خود را روز به روز افزایش دهیم.

این مقام مسئول در مورد تامین مواد اولیه پاسخ داد: شرایط اقتصادی، شرایط خاصی بوده و شرکت های تولیدی به سختی می توانند تولید کنند، شرکت لوازم خانگی پارس نیز همانند سایر شرکت های تولیدی مشکلاتی دارد و برای تامین مواد اولیه باید تلاش زیادی نماید چرا که تامین آن به سختی صورت می گیرد و قیمت آن ها روز به روز تغییر می کند.

وی افزود: ما بیشتر از افزایش قیمت ها از نوسانات رنج می بریم، اقتصاد ایران باید به ثبات برسد، مسلما ثبات در نرخ ارز و یا سایر متغیرهای کلان اقتصادی اصل مهمی است که باید تلاش در خصوص آن صورت گیرد.

رحمانی نیا در مورد برنامه های شرکت در ادامه سال گفت: برنامه افزایش تولید وحتی تولید در 3 شیفت را در اهداف خود قرار داده ایم اما برای رسیدن به آن ها حمایت دولت را نیاز داریم، شرکت اعلام آمادگی خود را اعلام کرده و در صورتی که حمایت ها شود ما برای تنظیم بازار داخل گام های مناسبی برخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: شرکت لوازم خانگی پارس احیا شده و راه سختی را در پیش دارد که تلاش ما ادامه مسیر و تولیدات با کیفیت و همچنین تولید با ثبات است.