به گزارش اکونا پرس،

شرکت کارتن ایران درسال1397 اقدام به انعقاد قرارداد به صورت jointventure  جهت خرید بخش عمده ای از کاغذهای مورد نیاز از یکی از تامین کنندگان به صورت انحصاری جهت اسـتقاده درخط تولیـد خود یا فروش مازاد آن در بازار با برند رسـمی آن شـرکت نموده است.

بدین ترتیب از این پس کارتن ایران علاوه برساخت کارتن، اقدام به فروش کاغذ در بازار نیز خواهد نمود که این امر تاثیر به سزایی در جلب مشتریان جدید به دنبال خواهد داشت.

 ازطرفی با عنایت به مفاد قرارداد قیمت خرید کاغذ در این حالت کمتر از قیمت روز بازار صورت خواهد پذیرفت که این امر تاثیر بسزایی درکاهش بهای تمام شده محصولات شرکت و متعاقبا سود آوری شرکت خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، طبق قرارداد مذکورشرکت متعهد گردیده تامین مالی برای خرید مواد اولیه و راه اندازی را تقبل کند و در قبال آن از تخفیفات بهره مند شود.

همچنین خاطر نشان می سازد این قرارداد در تاریخ20شهریور ماه سال 97تنظیم و امضاء گردیده است ودر مرحله تامین منابع مالی مورد نیاز می باشد.

در خاتمه شایان ذکر است ،همانطور که در گزارش های قبلی عنوان شد روند نرخ فروش محصولات شرکت کارتن ایران از ابتدای سال جاری با رشد همراه بوده و در شهریور ماه سال جاری نیز این مهم را به میزان 52 درصد نسبت به مرداد ماه افزایش داده است. در ماه گذشته نیز رقم رشد نرخ فروش نسبت به تیر 20 درصد بوده است. در ادامه این روند صعودی نرخ فروش کارتن مبلغ فروش نیز نسبت به مرداد ماه 75 درصد افزایش یافته است.