طی روز جاری شرکت کارتن ایران در خصوص آخرین وضعیت اقدامات انجام شده برای زمین های ملکی خود شفاف سازی کرد.

به گزارش اکوناپرس، شرکت کارتن ایران با افشای اطلاعات با اهمیت روی سامانه اطلاع رسانی کدال در خصوص اقدامات صورت گرفته برای زمین های ملکی این مجموعه و صدور نقشه برای سه پلاک از پنج پلاک موجود شفاف سازی کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، پیرو گزارش تفسیری 6 ماهه شرکت کارتن ایران بعد از مجمع عادی سالیانه در تاریخ 30 تیر ماه سال جاری و با عنایت به مصوبات و تصمیمات مجمع اقدام به اخذ دستور صدور نقشه برای سه پلاک از پنج پلاک موجود نمود که در حال حاضر در جریان می باشد و پس از واریز وجوه عوراض در شهرداری منطقه 18 و پیگیری مستمر هم اکنون کلیه اقدام های لازم انجام و پس از تکمیل پرونده به فضای سبز در شهرداری مرکزی ارسال شده که حدود یک ماه برای دریافت جواب نیاز به زمان دارد و پس از آن طی مدت کوتاهی دستور نقشه قابل دریافت خواهد بود.

شایان ذکر است با توجه به اینکه پهنه زمین در طرح تفسیری 213 s است و این پهنه تجاری می باشد امکان ساخت تا 10 طبقه و در طبقه اول و دوم با 50 درصد سطح اشتغال و در طبقات بعد با 35 درصد سطح اشتغال وجود دارد.

البته امکان اینکه در طبقات بالا کاربری به صورت اداری و خدماتی نیز استفاده شود میسر می باشد که بستگی به طرح مشاور و تاییدیه شهرداری دارد. 

بدیهی است فرآیند انتخاب مشاور بلافاصله پس از دریافت دستور نقشه انجام خواهد شد.حجم متراژ سه پلاک ثبتی بالغ بر 15990  متر مربع می باشد که طبق پهنه 213  s معادل 310 درصد یعنی بالغ بر 49 هزار و 569 متر مربع فضای ساخت مفید و غیر مفید امکان ساخت بنا دارد.