به گزارش اکونا پرس،

شهردار اصفهان با بیان اینکه هر روز خدمات جدیدی به سامانه خدمات غیرحضوری «اصفهان من» اضافه می‌شود، پیشنهاد داد: شهروندان اپلیکیشن «اصفهان من» را روی گوشی همراه خود نصب کنند، چراکه روز به روز خدمات جدیدی به این سامانه افزوده خواهد شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز 23 اردیبهشت‌ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اعلام اینکه شهرداری اصفهان برای نخستین‌بار چهار جایزه ویژه مدیریت شهری را به چهار طرح برتر و فناور مربوط به اداره شهر اهدا کرد، گفت: شهرداری با شتاب به سمت شهر هوشمند و شهرداری هوشمند در حرکت است و در این مسیر از دانش و توان کسانی که در این عرصه به مدیریت شهری کمک کنند، استفاده خواهیم کردیم.

او با بیان اینکه هر روز خدمات جدیدی به اپلیکیشن «اصفهان من» اضافه می‌شود، پیشنهاد داد: شهروندان اصفهانی اپلیکیشن «اصفهان من» را روی گوشی همراه خود نصب کنند، چراکه روز به روز خدمات جدیدی به این سامانه افزوده خواهد شد.

برگزاری جشن ها و برنامه های مختلف همزمان با روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی با حضور قهرمانان ورزش پهلوانی در هفته گذشته از دیگر موضوعاتی بود که شهردار اصفهان به آن اشاره کرد.

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در پایان هفته جاری میزبان نشست رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: این نشست با هدف اشتراک تجارب و دانش کلانشهرها با یکدیگر برگزار می شود.

اصفهان-محسن راعی