به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بزرگترین اجلاس استراتژی های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت های ایران، نشان برترین انتخاب ملی در صنعت نفت را به خود اختصاص داد.

دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان پس از دریافت این نشان، در حاشیه برگزاری این اجلاس اظهار داشت: هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بکارگیری تمامی ظرفیت های انسانی و خدماتی برای ایرانی آباد گام بر می دارد.

وی با اشاره به اینکه نگاه این هلدینگ از تولید محوری به پروژه محوری معطوف شده افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ پروژه در پالایشگاه در حال اجراست.

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان کسب این افتخار بزرگ را ثمره تلاش و‌کار جهادی نخبگان این مرز و بوم در پالایشگاه دانست و به همه پرسنل سخت کوش تبریک گفت.

دکتر قدیری تاکید کرد:  یکی از پدیده‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم، هدایت پروژه‌ها و صنایع توسط جوانان همه این مرز و بوم است و ما امروز در هلدینگ پتروپالایش اصفهان این افتخار را داریم که بیش از ۹۵ درصد آن بومی‌سازی شده است.

وی گفت: رهبر انقلاب فرمودند بزرگ‌ترین مرگ بر آمریکا، کار است و جوهره جمهوری اسلامی ایران کار است چرا که طی این سال‌های پس از انقلاب با تحریم‌های ظالمانه‌ای روبرو بوده‌ایم و این موضوع نشان می‌دهد که با کار می‌توانیم کشور خود را سربلند کنیم.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان افزود: برنامه‌ریزی ما در پالایشگاه اصفهان، توسعه متوازن است که تا شش ماه آینده، همانطور که در سال گذشته بیش از هزار نفر از نخبگان استان را جذب کردیم، امسال نیز در این زمینه اتفاقات خوبی را رقم زدیم.

اصفهان_محسن راعی