به گزارش اکونا پرس،

دراین آئین که با حضور خانواده های معزز آزادگان پترو پالایش اصفهان در روز جمعه ۲۷ مرداد ماه برگزارشد؛مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان  با اشاره به اینکه تمام تلاش مان از ۱۹ ماه گذشته تاکنون آن بوده که همه پرسنل و ازجمله ایثارگران و آزاداگان مانند خانواده های مدیران باشند، افزود: ایثارگران و جانبازان و خانواده های شهدا باعث افتخار ما هستند و ما  تمام راهبرد هایی که در شرکت مشخص کرده ایم براساس راه انقلاب است .

دکتر محسن قدیری؛ با اشاره به اینکه  مدیریت هایی که امروز به دست ما رسیده است ماحصل زحمات ایثارگران، خون شهدا و شجاعت و پایمردی آزادگان است افزود:در طول ۴۴ سال که ازعمر پر برکت انقلاب  اسلامی می گذرد، بعد از دفاع مقدس لحظه ای دشمن ما را رها نکرده است و ما امروز فرصتی پیدا کرده ایم که خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سرگذشت آزادگان برای نسل امروز درس‌آموز است تصریح  کرد: خوشبختانه با عزم جهادی تمامی کارکنان پتر و پالایش؛ مشکلات عدیده و فراوانی که سد راه مان بودرا برطرف کردیم  و تلاش مان این بود که به کلیه کارکنان با نگاه عدالت محور توجه شود.

تا ۴ سال آینده ۲۰۰ مدیر در تراز انقلاب اسلامی به جامعه تحویل می دهیم

قدیری افزود: خوشبختانه ما یاد گرفته ایم چگونه با تحریم های ظالمانه برخورد کنیم و چگونه به اتفاقات بسیار بزرگ برسیم که همه این موفقیت ها مرهون زحمات خانواده های شهداء، جانبازان، ایثارگران وآنانی که در انقلاب فداکاری کردنند است.

وی تاکید کرد: قطعا کشور ما پتانسیل بالایی در همه عرصه ها دارد و ما تلاش کردیم در یک فرایند ۴-۵ ساله ۲۰۰ نفر مدیر در تراز انقلاب اسلامی ، لایق و استراتژیک به جامعه تحویل دهیم .

هدف ما رسیدن به بالاترین مقام پترو پالایشگاهی دنیا است

وی ادامه داد: هم اکنون در مجموعه ۶۰۰ هکتاری هلدینگ پترو پالایش اصفهان در هر نقطه آن یک پروژه استراتژیک در حال اجراست و هدف ما ، بروز رسانی تکنولوژی ، کاهش انرژی ، بروزرسانی شرایط پالایشگاه و رسیدن به بالاترین مقام  پتروپالایشگاهی دنیا است؛در این زمینه هر سال حداقل ۱۰۰ پروژه را راه اندازی خواهیم کرد.

آزادگان و خانواده‌های آنان اسوه های مقاومت و صبر هستند

در ادامه  آئین تجلیل از ۱۰ نفر از آزادگان سرافراز هلدینگ پتر و پالایش اصفهان سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در سخنانی با اشاره به اینکه آزادگان و خانواده‌های آنان اسوه های مقاومت و صبر هستند، افزود:آزادگان در اسارت و خانواده‌هایشان، عرصه صبر و مقاومت را به نمایش گذاشتند.

محمد ده بیدیان افزود:آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند افزود: آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی­ترین کسان به قضای الهی بودند. آن ها سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند.

گفتنی است در این آئین از ۱۰ نفر از آزادگان و افتخار افرینان صبر و مقاومت در زمان جنگ تحمیلی با حضور خانواده های آزادگان و مدیران پتروپالایش اصفهان تجلیل به عمل آمد.

اصفهان -محسن راعی