به گزارش اکونا پرس،

 هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری در آئین گرامی داشت  روز آتش نشان ضمن قدردانی از زحمات پرسنل آتش نشانی و فعالان در بخش HSE هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار داشت: آنچه ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برنامه ریزی کرده‌ایم رسیدن به بالاترین درجه ایمنی در سطح دنیا است.

وی با بیان اینکه ما تغییراتی را در HSE  اعمال کردیم و تجهیز این بخش به علم و دانش و آخرین دستاوردهای فناوری در این زمینه باید در دستور کار باشد، ادامه داد: ما ضعف آتش نشانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان را شناسایی کرده‌ایم و درصدد برطرف کردن همه آنها هستیم.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه بازسازی تجهیزات آتش نشانی، ساخت مخازن استراتژیک برای آتش نشانی و به روز رسانی دانش آتش نشانان را در دستور کار داریم، گفت: ما اتفاقاتی را رقم خواهیم زد که تا سال ۱۴۰۸ هیچ شرکتی هم تراز هلدینگ پتروپالایش اصفهان نباشد.

وی تصریح کرد: همچنین در شرکت‌های زیر مجموعه نیز ایمنی را مورد توجه قرار داده‌ایم و همه این شرکت‌ها اتفاقات خوبی را در سطح بین المللی رقم خواهند زد.

دکتر قدیری با اشاره به برنامه ریزی برای رسیدن به بلوغ سازمانی در هلدینگ پتروپالایش گفت: ما در سال ۱۴۰۵ به سازمانی یادگیرنده تبدیل خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در پدافند غیرعامل نیز استفاده از هوش مصنوعی را در دستور کار داریم و حراست هوشمند را خواهیم داشت، گفت: برای مجموعه شهر انرژی امنیتی را برقرار خواهیم کرد که تا دو سال آینده همه حملات احتمالی را کنترل خواهیم کرد.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه همه دوربین‌ها به هوش مصنوعی تجهیز خواهند شد، ادامه داد: با پهباد امنیت را رصد و کنترل خواهیم کرد.

وی افزود: با وضع موجود بهره وری هلدینگ پتروپالایش را تا ۱۰ برابر افزایش خواهیم داد،  برای این امر کاهش میانگین سنی را تا ۳۵ سال رساندیم و این امر در به افزایش بهره وری کمک خواهد کرد.

قدیری با اشاره به اینکه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در همه بخش ها به روز رسانی شده است، گفت: ERP تا پایان سال راه اندازی خواهد شد و این امر به بهبود فرایندها  در بخش اداری کمک قابل توجهی دارد.

وی با اشاره به کاهش زمان بهره برداری از پروژه‌ها در هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: KHT  را در بازه زمانی ۸ ماهه و RHU را تا پایان سال آینده  و تا سال ۱۴۰۴ پارک گوگردی را بهره برداری خواهیم کرد که این امر در نوع خود بی نظیر است.

تقدیر مدیریت بحران استان از هلدینگ پتروپالایش اصفهان به دلیل کاهش ۱۳ درصدی حوادث

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اقدامات هلدینگ پتروپالایش اصفهان در زمینه ایمنی و کاهش حوادث احتمالی قدردانی کرد.

منصور شیشه فروش در آئین گرامی داشت روز آتش نشان ضمن قدردانی از تلاش‌های علمی انجام شده در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در زمینه HSE اظهار داشت: یک سال تلاش در این مجموعه منجر به کاهش ۱۳ درصدی حوادث شد که این موفقیت خوبی است و هدفگذاری برای سال آینده کاهش بیشتر حوادث باشد.

وی با بیان اینکه طرح پیشگیری و کنترل سیل باید در هلدینگ پتروپالایش اصفهان با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی انجام شود، افزود: مخازن خوبی ایجادشده که باید آب های سطحی به این مخازن هدایت شود.

اطفاء هوایی حریق در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دستور کار است/راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی ایمنی 

مدیر اداره HSE هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: برنامه ریزی برای اطفاء حریق به صورت هوایی در دستور کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان قرار دارد.

یاسین محمدی در مراسم روز آتش نشانی اظهار داشت: کار کردن در آتش نشانی در کنار علم و تخصص نیاز به عشق دارد.

وی ضمن قدردانی از مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به دلیل توجه ویژه به بخش HSE ابراز داشت: در حال حاضر بیشترین نگاه و اعتبارات توسعه‌ای به HSE اختصاص یافته که برای ما مایه مباهات است .

مدیر اداره HSE هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه همه پروژه‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان با پیوست HSE در حال اجرایی شدن است، گفت: همچنین امسال نیز مرکز آموزش تخصصی ایمنی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور مدرسان بین المللی راه اندازی خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ در هلدینگ پتروپالایش اصفهان به سطح بلوغ ایمنی میرسیم، افزود:  در زمینه هوش مصنوعی نیز توافق‌هایی صورت گرفته وقرار است HSE به عنوان اولین بخش هلدینگ به هوش مصنوعی تجهیز شود.