به گزارش اکونا پرس،

پتروپالایش اصفهان، فرشته مشهدی که به عنوان یکی از اعضای پنل «پرسمان تجربه درخصوص سطح بلوغ نرم‌افزار‌های منابع انسانی در مواجهه با تحولات نوظهور» در این همایش حضور داشت و پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان بودند، با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار داشت: این همایش با هدف بررسی چالش‌ها و راهکارهای منابع انسانی در عصر تحولات نوظهور در روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر ماه در بابلسر برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری میزگردها و پنل‌های تخصصی، ارائه تجارب بنگاه‌های کسب وکار ایرانی و بین‌الملل و سخنرانی صاحب نظران، اندیشمندان و مدیران ارشد حوزه منابع انسانی از جمله برنامه‌های این همایش بوده است، ابراز داشت: همچنین در غرفه جانبی این همایش امکان بازدید از مناطق عملیاتی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی (Virtual Reality ‌) فراهم شده بود.

مدیر آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان ادامه داد: پروژه تولید محتواهای آموزشی با به کارگیری واقعیت مجازی (Virtual Reality) و واقعیت افزوده (Augmented Reality) از سال گذشته  آغاز و در سال ۱۴۰۲ به مرحله اجرا رسید.

وی گفت: همچنین در بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان امکان برقراری تعامل با مشاوران و متخصصین حوزه منابع انسانی و همچنین سازمان‌های مختلف ایجاد شد.

مشهدی ضرورت توجه به مدیریت چند نسلی در سازمان‌ها، کاربرد هوش مصنوعی در زیرفرآیندهای مختلف منابع انسانی، مدیریت استعداد و …. را محور سخنرانی کارشناسان و متخصصان در این همایش اعلام کرد وگفت: برگزاری این همایش‌ها در راستای تعالی منابع انسانی برای رسیدن به چشم انداز ۱۴۰۵ بوده است.

وی تاکید کرد: همچنین در پایان این همایش محمد ده بیدیان معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان لوح حامی زرین این همایش را به نمایندگی از مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش دریافت کرد.

گفتنی است هلدینگ پتروپالایش اصفهان یکی از حامیان این همایش بود.