به گزارش اکونا پرس،

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  درادامه گفت:مسوولیت سنگینی بر دوشم گذاشته شده و این حکم علاوه بر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شامل همه فعالان عرصه فرهنگ و هنر نیز می‌شود و در عرصه‌های مختلف وظایفی بر عهده ی  ما گذاشته شده  است.

 سیدین نیا اظهار داشت:امیدوارم با یاری شهدا و ائمه اطهار (علیهم السلام)  و توسل به حضرت فاطمه ی زهرا(سلام الله علیها) که  دربسیاری از امور کار گشا هستند، بتوانیم این مسوولیت بزرگ را به انجام برسانیم.

وی با اشاره به شهادت مدافعان حرمی که روز گذشته به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: روزی نیست که در جمهوری اسلامی مظلومی به شهادت نرسد و این امر مسوولیت‌ها ی افراد را سنگین‌تر می‌کند.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: در فعالیت های  ما مبناهایی وجود دارد،  شامل مبنای شرعی و دینی،  مبنای عقل و عرف و ارزش‌های جامعه،  مبنای علم به ویژه در حوزه هنر و مبنای  فطرت و مبنای  قانون به صورتی  که این مبناها هستند که مبنای فعالیت‌های ما در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

سیدین نیا با اشاره به ظرفیت‌  خوبی که در اصفهان وجوددارد ، گفت: نباید منابع را  صرف کارهای زودگذر و بی فایده کنیم و باید بر کارهای ماندگار تمرکز داشته باشیم.

 گفتنی است مراسم تودیع و معارفه مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور سید محمد هاشمی جانشین وزیر و  معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ، مهدی رمضانی چابک ،مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی وبا حضور پرشور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه    یکشنبه اول بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان برگزار شد.