به گزارش اکونا پرس،

فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است. 

«دکتر سید امیر جعفری» اظهار کرد: این شاخص‌های عملکردی در چند مرحله در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفته و مرحله نهایی آن توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور ارزیابی و اعلام شده است. 

وی افزود: محور امنیتی انتظامی، توسعه و مشارکت، اجتماعی و فرهنگی، عمران توسعه امورشهری و روستایی، مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی، زنان و خانواده، سلامت اداری پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان محورهای هشتگانه  ارزیابی عملکرد است که هرساله توسط وزارت کشور ابلاغ و انجام می‌شود. 

وی تصریح کرد: فرمانداری شهرضا در محورهای متعدد موفق به بهبود و ارتقا شاخص های عملکردی شده و رتبه عملکرد عالی را نیز در بین فرمانداری های کشور به خود اختصاص داده است. 

فرماندار شهرضا گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی یک اصل مهم در راستای سنجش میزان کیفیت‌بخشی رسالت ها و تحقق اهداف سازمانی است . ارزیابی مستمر فرایندها موجب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز شناسایی و تدابیر لازم  برای جبران آنها اتخاذ شود لذا در این راستا فرمانداری شهرضا بطور مستمر بهبود و ارتقای عملکردها و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف را در دستور کار خود قرار داده است. 

جعفری در پایان با قدردانی از برنامه ریزی،هدایت و مدیریت خردمندانه استاندار معزز استان اصفهان بیان کرد: بی شک تحقق این موفقیت مهم بدون اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان محترم فرمانداری و بخشداری‌ مرکزی در انجام امور محوله و همکاری همه جانبه مجموعه مدیران و کارکنان محترم ادارات شهرستان میسر نمی شد که این تلاش ها و زحمات جای قدردانی ویژه دارد و بدینوسیله از زحمات تک تک کارکنان عزیز دستگاههای اجرایی شهرستان و کلیه همکاران عزیز فرمانداری تقدیر وتشکر می نمایم .