به گزارش اکونا پرس،

معاون توسعه پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار سامانه ناپایدار جوی همراه با رگبار باران و وزش باد (گاهی نسبتا شدید) و کاهش دمای 5 تا 10 درجه ای دما از اواخر دیروز گفت: این شرایط جوی در نیمه غربی استان فعال تر است.
احمد اسدی با بیان اینکه در پی این ناپایداری ، رامسر با 48 و بلده و نوشهر با 26 میلیمتر بیشترین بارش را داشتند افزود: در تغییرات دمایی نیز بیشینه دمای دیروز استان مربوط به قائمشهر با 28 و ساری با 27 درجه بود که امروز به 15 درجه رسید و بلده هم با 2 درجه زیر صفر سردترین نقطه امروز استان گزارش شد.
وی به تداوم بارش ها امروز به ویژه در نواحی غربی استان و ابری و مه آلود بودن ارتفاعات و بارش های پراکنده ارتفاعات شرقی اشاره کرد و افزود: با کاهش موقتی ناپایداری جوی فردا ، شنبه شب تا پایان یکشنبه با شکل گیری سامانه بارشی دیگر ، مناطق جلگه ای با بارش باران و ارتفاعات با بارش برف و وزش باد همراه خواهد شد.
اسدی همچنین بیشترین وزش باد جنوبی دیروز را در سیاه بیشه با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت و زمان کاهش تدریجی ناپایداری جوی استان را دوشنبه 12 آذر اعلام کرد. 
به گفته معاون توسعه پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ؛ بر اساس اطلاعیه هواشناسی دریایی استان؛ با مواج شدن دریا ، هرگونه فعالیت دریایی امروز ممنوع است.