به گزارش اکونا پرس،

 نادر میرشکار رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تا پایان آبان ماه 119 هزار و 863 بازرسی از واحدهای اقتصادی صورت پذیرفته که از این تعداد 4هزار و 499 پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی ادامه داد: طی مدت 8 ماهه سالجاری از 624 انبار و تعداد 30 سردخانه و در بخش آرد و نان نیز تعداد 5 هزار و 379 بازرسی در سطح استان صورت پذیرفته است که در بخش آرد و نان تعداد 209 پرونده تخلف تشکیل که جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است.

میرشکار خاطرنشان کرد: در کنار بازرسی های متداول طی این مدت ، هشت طرح نظارتی تخصصی از جمله ویژه نوروز ، محصولات زراعی ، ماه مبارک رمضان ، مصالح ساختمانی ، طلا و جواهر ، بازگشایی مدارس ، قند و شکر ، حمل و نقل مسافر انجام شده است .

وی در خصوص بازرسی در حوزه ی قاچاق کالا در استان از ابتدای سال تا شهریورماه امسال ، گفت: تعداد 11 هزار و 508 بازرسی در 6 ماهه امسال صورت پذیرفته که منجر به تشکیل 146 پرونده تخلف شده است .

میرشکار ادامه داد: در این مدت جهت صنوف آموزشگاه های رانندگی ، نمایشگاه های اتومبیل ، آرایشگران مردانه و پارکینگ ها ، قیمت گذاری انجام شده است .