به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس، بنی کریمی از تلاش صادقانه و بی وفقه تمامی همکاران به ویژه نواحی ۱۶ گانه تابعه، مالکان مجاری عرضه، رانندگان نفتکش و شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی در تامین و توزیع سوخت در طول هشت ماه گذشته سال جاری، تقدیر و تشکر کرد.
مدیر منطقه فارس بر سوخترسانی به موقع و کنترل و نظارت بیشتر بر مجاری عرضه، تاکید و اظهار کرد: توزیع نفت سفید در مناطق سردسیر و صعب العبور استان شروع شده و در این خصوص ذخیره سازی مناسب انجام شده است .
بنی کریمی از همشهریان خواست با در دست داشتن کالابرگ نسبت به دریافت، مصرف و یا ذخیره سازی سوخت خود از فروشندگی‌های مرتبط اقدام کنند و این مهم را به ماه‌های پایانی سال موکول نکنند .
مدیر منطقه در بخش دیگر سخنان خود، با تاکید بر نظارت بیش از پیش بر مجاری عرضه، اذعان کرد: در راستای برنامه‌های شرکت در خصوص پیشگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، هماهنگی های لازم بین نواحی و واحد‌های ستاد در خصوص کنترل و نظارت بیشتر بر جایگاه ها، مصرف کنندگان عمده و جز انجام شده است .
وی در پایان تاکید کرد: بازرسان این شرکت به‌طور مستمر در حال بررسی مبادی عرضه سوخت بوده و تمام تلاش همکاران این شرکت، کاهش تخلف‌های احتمالی در این زنجیره است.