به گزارش اکونا پرس،

اقبال عباسی در نشست با احمد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت املاک و اسناد اظهار داشت: امید است شرایطی فراهم شود تا شرکت بخش خصوصی با محوریت فعالیت هواپیمایی و گردشگری در استان با رعایت موازین قانونی جهت کارآفرینی، رونق اشتغال و تولید، فعالیت خود را هرچه سریع ترآغاز کند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در خصوص جذب سرمایه گذار در استان، تصریح کرد: به تازگی زمینه برای ورود یکی از سرمایه گذاران حوزه حمل و نقل هوایی در استان فراهم شده است که چنانچه این طرح اجرایی شود حمل و نقل هوایی استان رونق می گیرد.

عباسی تصریح کرد: این سرمایه گذار قرار است سه اقدام همزمان تورگردانی، راه اندازی خط هوایی و تعمیر هواپیما را انجام دهد که در نوع خود اقدامی بی نظیر در استان به شمار می رود.

گفتنی است ، در این نشست نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان نیز حضور داشت.

چهارمحال و بختیاری به سبب وضعیت کوهستانی با وجود وسعت کم و نقش راهبردی که در اتصال کریدور جنوب به فلات مرکزی دارد، از شبکه های ارتباطی و جاده ای مناسبی برخوردار نیست و این موضوع نه تنها روند توسعه یافتگی این استان را با چالش جدی مواجه کرده بلکه مزیتی که در کاهش فاصله استان خوزستان و بنادر جنوبی به مرکز کشور دارد را بلااستفاده کرده است.