به گزارش اکونا پرس،

اقبال عباسی در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری افزود : طرح های پژوهشی سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان مورد حمایت قرار می گیرد.

استاندار، اولویت بندی مشکلات حوزه جوانان در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: در این حوزه جلوگیری از موازی کاری و ارائه راهکارهای رفع مشکلات موجود ضرورت دارد.

وی در ادامه یادآور شد: عوامل مختلف مرتبط با واقعه طلاق در چهارمحال و بختیاری شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی علمی و عملی صورت گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های 9 گانه استان باید در این زمینه عزم جدی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 200 خانه ورزش روستایی در استان بهره برداری شده است.

حمید کریمی تصریح کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران 40 خانه ورزش روستایی دیگر در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: هم اینک برای طرح های خوداشتغالی جوانان چهارمحال و بختیاری 30 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است که متاسفانه به علت نبود اطلاع رسانی کافی ، در این خصوص هنوز این مبلغ جذب نشده است.

گفتنی است ، در این نشست تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری و تعدادی جوان استان در خصوص مشکلات، معضلات، پتانسیل ها، مزیت ها و نقاط قوت حوزه جوانان در این استان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.