به گزارش اکونا پرس،

بهروز مردانی نژاد افزود: 3هزار نفر در استان برای خادمیاری رضوی ثبت نام کرده که از این تعداد تاکنون یک هزار و ۸۰۰ نفر پذیرش و موفق به دریافت کد خادمیاری شده اند.

مردانی نژاد به تشکیل ۲۳ کانون تخصصی موضوعی در استان اشاره و گفت: این کانونها در زمینه های تخصصی سلامت، فنی و مهندسی، علمی، فرهنگی، دینی و سایر موضوعات مرتبط با خادمیاری فعالیت می کنند.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی چهارمحال و بختیاری، تشکیل کانونهای محله ای را از مهمترین برنامه های این نمایندگی برشمرد و افزود: تلاش بر این است تا ۲۱ دی ماه در تمام شهرهای استان یک کانون محله ای فعال و در مرحله بعدی این امر مهم را در روستاهای بالای ۲۰ خانوار محقق شود.

مردانی نژاد، امداد رسانی و کمک به محرومان و مستضعفان را از دیگر محورهای فعالیت نمایندگی آستان قدس رضوی در استانها دانست و گفت: در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار بسته مواد غذایی، ۳ هزار و ۶۰۰ بسته لوازم التحریر و تعدادی کارت های هدیه برای کمک به بیماران سرطانی و محروم در سطح استان توزیع شده است.

وی دهستان شلیل در شهرستان اردل را بعنوان روستای هدف آستان قدس رضوی، جهت محرومیت زدایی و کمک به مردم مناطق محروم عنوان و گفت: علاوه برخدمت رسانی در تمامی نقاط کشور یک روستا به عنوان روستای هدف در آستان شناسایی و کلیه امور عمرانی و فرهنگی آن توسط آستان صورت میگیرد.

مردانی نژاد ، همچنین از اعزام ۵ هزار و ۶۰۰ زائر اولی استان به مشهد مقدس طی سالجاری خبر داد و افزود: این سفر معنوی همراه با پیوست فرهنگی است.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی چهارمحال و بختیاری، جذب وقف و نذر برای انجام امور خیر را از دیگر اهداف این نمایندگی برشمرد و خاطر نشان کرد: در حالی که مردم استان ارادت ویژه ای به امام هشتم دارند ، اما تاکنون در این حوزه وقف و یا نذری در استان به ثبت نرسیده است، که انتظار می رود در این خصوص خیران عنایت بیشتری داشته باشند.