به گزارش اکونا پرس،

به گزارش اکوناپرس به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سردار"غلامعباس غلامزاده" گفت: در اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه برخورد قاطع با پدیده قاچاق و مبارزه بی امان با مواد مخدر پلیس استان به طور شبانه روز و با بسیج امکانات خود در تمام محورهای مواصلاتی استان درحال مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد افیونی هستند.

ارشدترین مقام انتظامی استان بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری با کنترل محورهای مواصلاتی در این زمینه توفیقات خوبی به دست آورده است.

رئیس پلیس استان با اشاره به اقدامات برجسته فرماندهی انتظامی استان و افزایش 17درصدی کشفیات گفت: طی 10 ماه گذشته 2 تن و 438 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 36 دستگاه انواع خودرو  توقیف شده است.

وی با اشاره به متلاشی شدن 34 باند مواد مخدر و افزایش 30 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: در این مدت دو هزار و 490 قاچاقچی دستگیر و جهت پیگیری به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار "غلامزاده"درپایان با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه های مسئول در زمینه برخورد با قاچاق مواد مخدر بر عزم جدی مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی استان در راستای مسئولیت های قانونی خود برای برخورد با پدیده قاچاق مواد افیونی تاکید کرد.