به گزارش اکونا پرس،

مجید نظری هشتم بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، اظهار کرد:جشن های چهل سالگی انقلاب متفاوت از سالهای گذشته با شعار افتخار به  گذشته وامید به آینده از روز 12 بهمن ماه با رونمایی ازکتابچه عملکرد چهل سال تلاش وکوشش  29 دستگاه اجرایی  با حضور مسئولین ارشد آغاز می شود .

معاون عمرانی استانداری چهارمحال وبختیاری گفت  : پروژه‌های قابل افتتاح در استان زمینه اشتغال یک‌‎هزار و 279 نفر را فراهم می‌کنند و بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح  در استان دارای کاربری‌های زیرساختی، بهداشتی درمانی، صنعتی، آموزشی و گردشگری هستند

وی گفت : از 346 پروژه قابل افتتاح، اعتبار 38 پروژه ملی، 97 پروژه استانی و 211 پروژه سایر اعتبارات است. 

نظری با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر 36 پروژه در استان کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: اعتبار برآورد شده برای این پروژه‌ها، 43 میلیارد و 693 میلیون تومان است که با توجه به پیش‌بینی‌ها اشتغال 226 نفر فراهم خواهد شد. 

وی ادامه داد: از مجموع پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی، ۲۳ پروژه‌ با اعتبار شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مربوط به کاربری زیرساخت است. 

نظری با اشاره به اینکه در تمامی شهرستان‌ها پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی وجود دارد، گفت: 82 پروژه‌ قابل افتتاح با اعتبار 106 میلیارد و 540 میلیون تومان و اشتغالزایی 545 نفر و هشت پروژه با اعتبار برآورد شده هفت میلیارد و 200 میلیون تومان در شهرستان شهرکرد کلنگ‌زنی خواهد شد. 

وی بیان کرد: از 25 دستگاه اجرایی در استان، بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح مربوط به جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و 19 شهرداری استان است.