به گزارش اکونا پرس،

در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری از مدیران دستگاه های اجرایی خواست به صورت ویژه با جوانان ، معتمدان ، نخبگان ، بانوان مرتبط با دستگاه های اجرایی ، رسانه ها و فعالان مجازی ارتباط گیری مستمری داشته باشند.

وی تاکید کرد : مدیران دستگاه های اجرایی ، ادارات را بعد از ساعت اداری تعطیل نکنند، بلکه با اقشار مختلف مردم در خارج از ساعت اداری دیدار و گفت و گو کنند و در رفع مشکلات مردم بیش از گذشته تلاش کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : خطای ارتباطی باعث افزایش خطای شناختی می شود و ارتباط غیر موثر و سوء ارتباط باعث بروز مشکل برای افراد می شود.

عباسی تاکید کرد : گاهی در فضای مجازی بیان می شود که برخی از مسئولان با خودروهای دولتی و بدون مرخصی به کارهای شخصی خود می پردازند، اگر این نکته صحیح باشد، باید مدیران جهت انجام این امور مرخصی بگیرند و با خودرو شخصی خود سفر کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خطاب به مدیران گفت : برخی از کارها مانند افزایش بیش از 50 درصدی بودجه چهارمحال و بختیاری به آسانی به دست نیامده است، بلکه تلاش بسیاری برای آن شده است و این تحقق افزایش اعتبارات برای مردم تبیین شود.

به گفته وی، تزریق نگرانی به جامعه باعث سرخوردگی و ناامیدی مردم می شود و اگر کاستی در خدمت رسانی به مردم وجود دارد ، باید آن را رفع کرد.

وی با اشاره به برخی از مطالب منتشر شده در فضای مجازی تصریح کرد : مدیران دستگاههای اجرایی به برخی از مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود واکنش نشان دهند و باید پاسخگوی دستگاه اجرایی خود در این فضا باشند، از سویی دیگر مدیران باید ارتباط خود را با نخبگان و اقشار مختلف جامعه بیشتر از گذشته کنند و تورهایی در راستای معرفی دستاوردهای حوزه خود برای مردم ، رسانه ها و نخبگان برگزار کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همدلی را نیاز مدیران و همه دستگاه های حاکمیتی در خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: تقویت فضای گفت وگو با همه اقشار و گروه های مردمی برای تبیین دستاوردها و رفع کمبودها یک ضرورت است.

عباسی اظهار داشت : کسانی که به بیان کاستی ها و کمی ها می پردازند به اقدامات و تبیین دستاوردهای نظام نیز اشاره داشته باشند.

استاندار بر تشکیل ستاد سفر در هر شهرستان به منظور ارائه خدمات بهتر، مطلوب‌تر به مسافران نوروزی و حفظ محیط‌ زیست اطراف و ورودی‌های شهر تاکید کرد و گفت: در روزهای پایانی سال کمیسیون تنظیم بازار تشکیل تا با احتکار و گران‌فروشی به شدت مبارزه شود و مردم بدانند مسئولان در کنار آن‌ها هستند، همچنین در خصوص کالاهای اساسی جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.