به گزارش اکونا پرس،

 محمدکاظم منزوی اظهار کرد: از مجموع بازرسی‌های انجام شده، یک هزار و ۸۵۵ پرونده تشکیل و دو هزار و ۱۰۳ مورد تخلف کشف شده که ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده، حدود ۳۷ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: در تخلفات کشف شده ۵۴۴ مورد مربوط به گرانفروشی، ۵۸ مورد کم‌فروشی، ۸۵۸ مورد عدم درج قیمت، ۱۱۷ مورد عدم صدور فاکتور، ۱۸۵ مورد عدم رعایت بهداشت، ۲۳ مورد عرضه خارج از شبکه و ۲۱ تخلف مربوط به اخفاء، امتناع، احتکار و عدم اعلام موجودی بوده است.

منزوی گفت: در این مدت ۱۳ هزار و ۸۹۱ بازرسی از واحدهای صنفی خرده‌فروش، ۱۰ هزار و ۵۹۷ بازرسی از واحدهای صنفی عمده‌فروش، شش هزار و ۱۳۵ بازرسی از انبارها، ۵۶۷ بازرسی از سردخانه‌ها، ۹ هزار و ۷۸۸ بازرسی از واحدهای صنفی خدماتی، ۱۰ هزار و ۶۳۰ بازرسی از واحدهای تولیدی صنفی و دو هزار و ۴۰۹ بازرسی از واحدهای تولیدی صنعتی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تعداد پرونده‌های متشکله مربوط به خرده‌فروشی یک هزار و ۱۹۶ پرونده، ۹۷ پرونده مربوط به عمده‌فروشی، ۲۶۲ پرونده مربوط به واحدهای خدماتی و ۲۹۷ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی صنفی بوده است، همچنین تعداد تخلفات کشف شده از خرده‌فروشی یک هزار و ۳۶۴ تخلف، عمده فروشی ۱۰۹ تخلف، خدماتی ۲۹۰ تخلف و ۳۲۷ تخلف از واحدهای تولیدی صنفی گزارش شده است.