به گزارش اکونا پرس،

به نقل از شاتا، حسین دالوند با بیان این مطلب، افزود: در مرحله نخست ۷۰ هزار جلد به استان ختصاص یافته که کار فروش به مردم از امروز آغاز می شود و ۷۰ هزار جلد نیز در حال ورود به استان است.

او بیان کرد: دفترچه های دانش آموزی تولید داخل و با کیفیت بالا هستند که به ترتیب ۴۰، ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ برگ به قیمت ۱۷۰۰، ۲۵۰۰، ۳۴۰۰ و ۴۲۰۰ تومان توسط واحدهای معتمد عرضه می شوند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه به دلیل عدم توافق با مجموعه نمایشگاهها این دفترچه ها در نمایشگاه خرم آباد عرضه نمی شود تصریح کرد: با توجه به اینکه لرستان جزو استان های محروم و سیل زده محسوب می شود محدودیتی برای سهمیه دفترچه دولتی ندارد و تا زمانی که لازم باشد این روند ادامه خواهد داشت.

دالوند با اشاره به توزیع دفترچه در ۲۰ نقطه خرم آباد گفت: نظارت لازم بر توزیع و فروش این نوشت افزار اعمال می شود تا از سودجویی برخی افراد جلوگیری شود و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی مراتب را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

به گفته او نمایشگاه پاییزه خرم آباد از ۲۲ تا ۳۱ شهریور نیز اقلام مورد نیاز دانش آموزان از جمله کیف و کفش، پوشاک و نوشت افزار را با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصد عرضه می کند.