به گزارش اکونا پرس،

محسن دارابی در ادامه افزود: با حمایت های صندوق توسعه کشاورزی و از محل اعتبارات این صندوق 25 میلیارد ریال برای خرید میوه شب عید در اختیار مباشر توزیع قرار داده شده است و مابقی آن را از طریق بانک ملت در حال پی گیری هستیم که امیدواریم محقق شود.

وی با بیان مطالب فوق گفت: 2سردخانه کرمانشاه و اسلام آباد غرب محل ذخیره سازی میوه شب عید تعیین شده اند که نسبت ذخیره سازی آن 70 درصد سردخانه کرمانشاه و 30 درصد در سردخانه اسلام آباد غرب ذخیره سازی است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خوو از زمان توزیع و شبکه های توزیع در روزهای پایانی اسفند خبر داد و تاکید کرد: استان کرمانشاه امسال در خصوص حمل، استقرار و کیفیت میوه شب عید وضعیت مناسب تر و پایدارتری نسبت به سایر استان های کشور دارد.

بازوند «استاندار کرمانشاه» نیز در این جلسه در خصوص برپایی نمایشگاه فروش بهاره ویژه عید نوروز گفت: اگرچه برای برگزاری نمایشگاه تاکید دارم، اما سلامت مردم از همه چیز مهمتر است و اگر دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند برپایی نمایشگاه ممکن است مشکلی در زمینه شیوع کرونا ایجاد کند، نمایشگاه را برگزار نمی کنیم.