به گزارش اکونا پرس،

از ویژگی های بازار آنلاین سرام پخش، انتخاب سریع و آسان، تحویل سریع، حق انتخاب، ملموس بودن محصول، تعامل بین فروشنده و مشتری، قدرت خرید بالا و امکان مقایسه است.

محمدمهدی لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد به همراه شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک و امیر جهانگرد، مدیر پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک یزد روز چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۹ از این شرکت بازدید نموده و از نزدیک با فعالیت های سامانه بازار آنلاین سرام پخش آشنا شدند.

لطفی، در این بازدید با اشاره به اینکه سرام پخش شفافیت را شعار کار خود قرار داده است، گفت: بر طبق همین اصل هم می‌توانید خدمات ارائه کنید و هم کسب درآمد داشته باشید.

وی تصریح کرد: راه اندازی شبکه نوآوری سرامیک و نیز برگزاری رویدادهای علمی و نوآورانه با حضور مسئولین به موفقیت سرام پخش در سطح ملی کمک خواهد کرد.

شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک نیز در این بازدید ضمن ارائه پیشنهاداتی از جمله ایجاد یک آزمایشگاه مرجع برای ارائه گواهینامه سلامت محصول به مشتریان و تهیه و ارائه یک پکیج اطلاعاتی حاصل از نظرات کاربران به تولیدکنندگان برای مدیریت خط تولید خود، گفت:  یکی از مشکلات مهم کارخانه ها مالکیت معنوی طرح های آنها است که سامانه سرام پخش می تواند با ثبت طرح ها در سامانه، مالکیت آنها را حفاظت کند.

امیر جهانگرد، مدیر پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک یزد نیز با اشاره به مزیتهای سامانه آنلاین سرام پخش، گفت: یکی از مهمترین مزیت های این سامانه این است که می‌تواند نظرات مشتریان خود را جمع نموده و معیار مناسبی برای تولید محصولات مورد استفاده مصرف کنندگان باشد.