به گزارش اکونا پرس،

 

در این نشست، سید محمد مولوی یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان ، مسئولان گمرک ، مسئولان بندر ، امام‌جمعه چوئبده و سایر مسئولان محلی به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر بین گمرک و بندر چوئبده گرد هم آمدند.

 سید محمد مولوی در این نشست گفت : امروز مسئولین دستگاه های اجرایی مرتبط  با موضوعات بندر و گمرک و مسئولان مرکز بهداشت آبادان در این نشست چهره به چهره با ملوانان ، لنج داران و صاحبان کالا گفتگو داشتند تا موانع از نزدیک بررسی و رفع شود.

وی افزود:با توجه به موضوع مهم معیشت مردم آن هم در این اوضاع کرونایی همه باید دست به دست هم دهیم تا فرایند ترخیص کالا به صورت منظم اجرا شود که هم زندگی مردم  و اشتغال رونق بگیرد و هم از فاسد شدن کالاهای موجود جلوگیری شود.

سید محمد مولوی اظهار داشت : بندر چوئبده  دارای زیرساخت های خوبی است و یکی از بنادر خوب بحساب می آید و باید همه تلاش ها این باشد که مشکلی در فضای اشتغال ایجاد نشود و به خوبی از  تجهیزات این بندر و آبراه خلیج فارس بهره مند شویم.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان ادامه داد : بندر چوئبده یکی از کامل ترین و بهترین بنادر در استان خوزستان است و  هر آنچه وظایفی که سازمان بنادر کشور  بعهده دارد در این بندر هم به خوبی انجام شده است. 

رضا سفاری با بیان اینکه توسعه در بنادر آبادان و از جمله در بندر چویبده هنوز ادامه دارد گفت : در این بندر ساخت یک انبار نگهداری کالا و لایروی اسکله ها در حال انجام است.