به گزارش اکونا پرس،

همزمان با فرا رسیدن هفته مدیریت بحران و پدافندغیرعامل مسابقه نقاشی  در بین همکاران و خانواده‌های محترم کارکنان شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران برگزار شد.

مدیر دفترپدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران اظهارداشت: به منظور نهادینه سازی مقوله پدافند غیر عامل از طریق آموزش، ترویج و توسعه مفاهیم آن با بهره گیری از شیوه‌های نوین فرهنگی و هنری همچنین تبیین و تشریح نقش و جایگاه این موضوع کلیدی و حساس در مصون سازی تاسیسات و زیرساخت‌های شرکت در مقابل حوادث و بلایای غیر مترقبه، اقدامات و برنامه‌های مختلفی از سوی این دفتر انجام شد.

علی وحدانیان افزود: به منظور زمینه سازی افزایش همکاری و مشارکت کارکنان در اجرایی نمودن سیاست‌ها، برنامه‌ها و تحقق اهداف پدافند غیر عامل، مسابقه نقاشی با محوریت مقابله با انتشار ویروس کرونا و پیشگیری از خسارات در زمان بروز بلایای طبیعی در هفته پدافند غیر عامل برگزار شد.

علی وحدانیان با بیان این مطلب که لازمه آمادگی در زمان بحران و بروز حوادث، شناخت و آگاهی از راه کارهای مقابله با آن است، افزود: در این مسابقه نقاشی شرکت کنندگان می‌توانند راهکارهای مقابله با جلوگیری از تکثیر ویروس کرونا و روش‌های پیشگیری از آسیب‌های غیر طبیعی را تصویر سازی نمایند.

وی اضافه نمود: در این برنامه فرهنگی و هنری ویژه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از شرکت کنندگان و علی الخصوص دانش آموزان انتظار می‌رود نقش آموزش را جهت نهادینه سازی این موضوع مهم نقاشی نمایند.

وحدانیان در پایان به اقدامات و فعالیت‌های دیگری نیز در این هفته اشاره کرد که می‌شود به درج پیام پدافند غیرعامل در قبوض آب‌بها مشترکین، ارسال پیامک‌های روزانه با محوریت مدیریت بحران و نصب بنر با مضامین هفته پدافند غیرعامل در مبادی ورودی ستاد مرکزی و امورات تابعه شرکت اشاره کرد.