به گزارش اکونا پرس،

مدیرکل بهزیستی مازندران در این آیین با اشاره به برگزاری پویش ملی حلقه وصل برای تامین جهیزیه زوجین تحت پوشش بهزیستی اظهارکرد: هر سری این جهیزیه ها شامل ۹ قلم مختلف و مورد نیاز کالای ایرانی مانند یخچال، فرش، اجاق گاز و لوازم آشپزخانه است که از سوی خیرین به ارزش ۸ میلیارد ریال تهیه شده است.

فرزاد گوهردهی با بیان اینکه هر سری از این جهیزیه اهدایی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال با قیمت بازار در اوایل سال جاری تهیه شده است، افزود: اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی مازندران تحت عنوان «حلقه وصل» صورت می گیرد و در این طرح بنا داریم ۱۱۰ سری جهیزیه را تا پایان سال در اختیار جامعه هدف قرار دهیم.

وی ضمن قدردانی از حضور پررنگ خیرین استان در کنار بهزیستی برای پیشبرد اهداف و ماموریت های این نهاد حمایتی خاطرنشان کرد: این اقلام در ابتدا ۵ کالا را شامل می شد که با همت خیرین به ۹ قلم افزایش یافت و امروز ۵۱ سری از این مجموعه کالا ها در  شهرهای شرقی تا نواحی میانی استان توزیع می شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران همچنین به دیگر اقدامات این نهاد در جهت همدلی با مردم از جمله برگزاری رزمایش و پویش های مختلف در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره و تاکید کرد: در ابتدای  شیوع کرونا یکهزار بسته معیشتی در مناطق  آسیب پذیر استان توزیع شد و پس از آن در پویش های مختلف از جمله پویش مساوات، رزمایش مومنانه پویش همدلی مومنانه و... توانستیم خدمات زیادی به جامعه هدف ارائه دهیم.