به گزارش اکونا پرس،

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه این بازدید با تاکید بر این که برای تجهیز و راه اندازی بیمارستان قائم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد افزود : خوشبختانه نماینده محترم قائم شهر در مجلس نیز سخت پیگیر هستند که انشاالله هر چه سریع تر سلامت مردم عزیز قائم شهر تامین گردد. دکتر موسوی با اشاره به گسترش بیماری کووید۱۹ در کشور و روند افزایشی بیماری کرونا در اکثر استان ها اظهار کرد:  در استان مازندران با توجه به سخت گیری های اخیر و ایجاد محدودیت ها در نظر گرفته شده، روند افزایشی بیماری نسبت به استان های دیگر کمتر شده است که قطعا با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی موفقیت بیشتری در کنترل بیماری در استان اتفاف خواهد افتاد.

دکتر کیوان مرادیان نماینده مردم شهرستان های قائمشهر، جویبار ، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به خاطر همراهی، پیگیری و اهتمامی که در بهره برداری از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان های قائم شهر، سوادکوه و جویبار تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد بیمارستان خصوصی قائم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان های جدید رازی و قائم به اشتغال جوانان مازنی کمک می کند تاکید کرد تمام تلاش و حمایت های لازم را برای بهربرداری سریعتر این مراکز درمانی به کار خواهیم گرفت.

بازدید از پروژه های در حال احداث مرکز دیالیز و بیمارستان جایگزین ۲۷۳ تخت خوابی رازی از دیگر برنامه حضور امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در شهرستان قائمشهر بود که با همراهی دکتر مرادیان نماینده مردم شهرستان های قائمشهر، جویبار ، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت.