به گزارش اکونا پرس،

محمدرضا عسگری نیا سر ، از تشکیل تیم های پزشکی برای حمایت درمانی بیشتر از جانبازان بویژه جانبازان شیمیایی خبر داد و گفت: طی تفاهم نامه ی در راستای حمایت از سلامت اجتماعی جامعه هدف بنیادشهید در شرایط کرونایی و پس از آن، تفاهم نامه همکاری بین این اداره و بیمارستان زعیم با رویکرد حمایت بهداشتی درمانی از والدین شهدا، جانبازان بالای ۵۰درصد در پاکدشت منعقد شد.

وی افزود: اکیپ های پرستاری و پزشکی در خصوص خدمات فیزیوتراپی در منزل یکی از ۱۰۰ خدماتی است که می تواند در منزل جانباز و یا والدین شهدا انجام شود.

رئیس بیمارستان زعیم تصریح کرد: در این بیمارستان، جراحی های عمومی، ارتوپدی، زنان، گوش و حلق و بینی، چشم، مغز و اعصاب، داخلی، عفونی، اطفال، روماتولوژی، سونوگرافی، رادیولوژی، پاتولوژی، دیالیز و.... انجام می شود که تمامی خدمات با حضور متخصصان در حال انجام می باشد.

وی بیان کرد: در شرایط امروز که کرونا ویروس شیوع مجدد یافته نیاز است تا از جان بزرگ مردان و زنان افتخارآفرینمان دفاع کنیم و تمامی آزمایشات، درمان و پس از درمان (دوره نقاهت) تا بهبودی کامل در منزل با حضور اکیپ درمانی این بیمارستان انجام می شود.

گفتنی است که در راستای اجرای تفاهم نامه پزشکی با بیمارستان زعیم ۱۶۳۹ خانواده  جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت از حمایت های درمانی بهره مند خواهند شد.