به گزارش اکونا پرس،

اسماعیل مفرد بوشهری، ضمن اشاره به اهمیت اجرایپروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی  ستاد ملی مبارزه با کرونا ، اظهار داشت: در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی، حفاظت از سلامت نیروی انسانی از الویت های این سازمان می باشد که با رعایت این پروتکل‌ها و عمل به قوانین ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران میتوان به این مهم دست یافت و کوتاهی در این امر، لطمه به نیروی انسانی و در نتیجه پایداری خدمات رسانی مداوم به مشترکین را با مشکل جدی روبرو خواهد کرد.

ویدر ادامه افزود: اجرایی کردن دقیق برنامه‌هایی مانند میز خدمت،دورکاری، سیستم کار چرخشی،نظارت بیشتر بر دفاتر پیشخوان دولت و تهیه اقلام بهداشتی و ضد عفونی برای محل‌ کار از اقدامات مهم در مقابله با اینبیماری مهلک و افزایش توان مواجهه با آسیب‌های ناشی از شیوع گسترده این ویروسمی باشد.

بوشهری همچنینتصریح کرد رعایت دقیق مفاد دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های وزارت بهداشت  و ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط رؤسای ادارات،واحدHSE  و منابع انسانی به طور دقیق رصد و اجرایی شود.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که  تنها راه عبور از بحران کرونا همدلی و همکاریجمعی بین مردم و مسئولین دانست و افزودهر یک از ما باید حفظ سلامت هموطن انرا  به عنوان یک وظیفه اخلاقی، شرعی و انسانی در نظر داشته باشیم تا بتوانیم به هدف اصلی خود که عبور از بحران کرونا می باشد دست یابیم.