به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد گرمسیری امام جمعه – مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان – سرکار خانم سحر احمدی بخشدار مرکزی حضور داشتند .

امام جمعه شهرستان لالی طی سخنانی ضمن تقدیر از اهتمام شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به ارایه خدمات در حوزه مسئولیت های اجتماعی در شهرستان کم برخوردار و نفتخیز لالی گفت : احداث این استخر از توجه نفت به جذب جوانان و نوجوانان به سمت ورزش و سلامتی نشان دارد .

حجت الاسلام والمسلمین محمد گرمسیری   افزود : در این شرایط سخت تحریمی اگر همه ما در کنار یکدیگر قرار بگیریم می توانیم طرح های خوبی را پیشنهاد و به بهره برداری برسانیم که منشاء خیر و تحول برای آحاد مردم باشد . وی ادامه داد : در کشور ما سرمایه های جوان و با دانشی وجود دارد که هر وقت به آنها اعتماد و اتکا کردیم نتیجه مطلوب گرفتیم که نمونه ی بارز آن صنعت نفت است . وی افزود : با خروج مهندسان و کارکنان خارجی از صنعت نفت ، کارکنان متعهد صنعت نفت اختیار عمل را بدست گرفتند و نه تنها نیازی به خارجی ها پیدا نکردیم بلکه امروز پروژه های بزرگ نفتی با آنهمه پیچیدگی توسط جوانان ایرانی بدون نیاز به دانش و تکنولوژی غرب ، طراحی ، احداث و راهبری می شود . مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با اشاره به اجرای پروژه های مختلف و ارایه خدمات متنوع در حوزه مسئولیت های اجتماعی به شهروندان شهرها و روستاهای مجاور یا واقع در حوزه ی عملیاتی این شرکت گفت : پروژه ی استخر سرپوشیده شهر لالی نیز جزو همین پروژه ها و در چارچوب حوزه مسئولیت های اجتماعی می باشد .