به گزارش اکونا پرس،

به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل آبفای گیلان افزود اقدامات این شرکت در راستای افزایش کیفیت و تأمین آب بسیار حائز اهمیت است. 

وی با اشاره به پیچیدگی کار شرکت های آب و فاضلاب اظهار داشت: تأمین ، انتقال و توزیع آب توسط شرکت آب و فاضلاب انجام می شود و ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد و ایجاد فضای امنیتی در این خصوص بسیار ضروریست تا در کیفیت آب خللی ایجاد نشود.

مهندس حسینی با تأکید بر اهمیت کیفیت و کمیت آب تصریح کرد: آزمایشگاه های این شرکت در سطح استان کنترل کیفیت آب را بصورت روزانه رصد می نمایند.

در ادامه سردار ملکی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به حساسیت کاری در حوزه تأمین و توزیع آب استان تصریح کرد: باید همگان از نزدیک شاهد روند تصفیه آب و پیچیدگی این فرایند باشند تا حساسیت ها در صرفه جویی و مدیریت مصرف لحاظ شود.

وی با بیان اینکه نارضایتی اجتماعی موجب ایجاد مشکلات امنیتی خواهد شد تصریح کرد: موضوع تأمین آب بسیار حساس و ضروری است و بدون آب زندگی ممکن نیست و برای بالا بردن ضریب امنیتی این حوزه، همکاری لازم را خواهیم داشت و با این بازدید تکلیف ما در تأمین امنیت بیشتر می شود.