به گزارش اکونا پرس،

عصر امروز مراسم تجلیل از پیشکسوتان بسیج، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضورسرهنگ رضا امجدی فرمانده سپاه، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه ، محسن تاجیک شهردار، مهدی کعبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت در مصلی امام خمینی(ره) و در جوار ۵ شهید گمنام شهرستان برگزار شد.

در این مراسم امجدی با تاکید بر اهمیت یکپارچگی و همراهی در اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی برای نابودی کرونا ویروس، اظهار داشت: در هفته بسیج امسال به دلیل شیوع موج سوم کرونا، برنامه ها همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بود.

وی افزود: هموطنان عزیز بسیاری در طرح های مختلف همراه با جهادگران سلامت در حمایت بیشتر کادر درمان خدمت کردند و این زیبایی های روزهای سخت کرونا ویروس است که همدلی بیشتری را چون روزهای هشت سال دفاع مقدس خلق کرد.

فرمانده سپاه پاکدشت تصریح کرد: ملت در قالب بسیج هم در طرح جمع آوری کمک های مومنانه و هم در طرح جهادگران سلامت و حتی ضدعفونی معابر و خیابان ها، شرکت کردند و جایگاه بسیج بازهم اینچنین در شرایط دشوار نمایان شد.

وی بیان کرد: بسیج همواره در کنار امت، خادم ملت و سرباز ولایت است و در این راه زنده نگه می داریم یاد و خاطره پزشکان و پرستارانی که امروز در جمع مانیستند و بسیجی وار برای جان بخشی به مردم خدمت کردند.

گفتنی است در پایان مراسم از جهادگران سلامت بسیجی با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر شد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم مزار ۵ شهید نوجوان گمنام که در حیاط مراسم آرام گرفته اند گلباران و عطر افشانی شد.

27cefd09-55d8-49d9-a87b-4ceceffa1b97

97fbecc8-426e-415f-a1b4-f7e5ca02306f

fcf258aa-bcdf-4bd6-aabf-97eba716a306