به گزارش اکونا پرس،

جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیر اداره ورزش و جوانان شیرازو سایر مدیران و معاونین اداره کل به همراه مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت عمران و مدیر اداره ورزش و جوانان صدرا درخصوص مسائل ورزشی شهر صدرا و توسعه زیرساختهای مورد نیاز ورزش این شهر به میزبانی شرکت عمران برگزار شد؛

از تصمیمات مهم این جلسه کلنگ زنی و ساخت دو پروژه دولتی با مشارکت شرکت عمران و اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا بود که با توجه به نیاز سنجی و الویت بندی مناطق کم برخوردار این شهر، پروژه مکان یابی و با اداره کل ورزش و جوانان تفاهم خواهد شد. در این توافق مقرر گردید که شرکت عمران علاوه بر زمین رایگان، 50 درصد در هزینه‌های ساخت نیز مشارکت نماید.

دکتر حاجی زاده مدیرکل اداره ورزش جوانان استان فارس و هیأت همراه بعد از جلسه از اماکن ورزشی شهر صدرا شامل سه زمین چمن های مصنوعی احداث شده و سالن بین المللی 2000 نفری چند منظوره در حال احداث، بازدید به عمل آوردند و ضمن ابراز خرسندی از نحوه مدیریت و کیفیت ساخت این پروژه ها، هماهنگی لازم در خصوص بهره‌برداری از پروژه‌های در حال اجرا به عمل آوردند.

استادیوم 3 هزار نفری شهر صدرا پروژه دیگری بود که بازدید و مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان در اسرع وقت با برنامه زمانبندی شده نسبت به تکمیل آن اقدام نماید که علاقه مندان به ورزش خصوصا در رشته فوتبال و دو میدانی از این مجموعه ورزشی استفاده بهینه کنند.

در حوزه ورزش در شهر صدرا اقدامات خوبی صورت گرفته و افتخارات زیادی نصیب شده است ولی این کافی نیست و باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را ببریم و با توجه به رابطه معکوس ورزش با آسیب های اجتماعی در جهت توسعه ورزش شهرستان تلاش نماییم تا شاهد آسیب های اجتماعی کمتری باشیم .

پس از بازدید، جلسه دیگری در خصوص بررسی و تبادل نظر مشکلات ورزش و پیگیری مسائل مربوط به باشگاه های فعال شهر صدرا در محل دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان این شهر تشکیل شد.

در این جلسه مقرر گردید کلیه باشگاه های فعال در شهر صدرا می بایست مورد بازرسی و تایید نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر صدرا قرار گیرد؛ همچنین محمد علی فرهنگ مهر رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز فعالیت کلیه هیأت های مورد تایید نمایندگی ورزش و جوانان صدرا را مطلوب دانست و در خصوص برنامه ریزی نسبت به فعال نمودن هیأت های دیگر در آینده با توجه به پتانسیل های موجود در شهر صدرا تاکید کردند.

در پایان حاجی زاده مدیرکل اداره ورزش و جوانان  استان فارس از فعالیت های انجام شده توسط شرکت عمران و نمایندگی آن اداره در شهر صدرا بعنوان پشتیبان بزرگ ورزش و در حمایت های همه جانبه از ورزش در این شهر ، قدردانی کردند.