به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی ؛علی اکبر نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در این مراسم گفت :  هفته فرخنده بسیج، فرصت مغتنمی برای بازخوانی مجاهدتهای انسانهای پاک و  بی آلایش ، و ایثارگریهای بسیجیان عزیز کشورمان می باشدو بسیجی چکیده عشق و ایمان و نماد غیرت سمبل تعصب و پاسدار مکتب اسلام است.

در ادامه پیام اخیر رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز 5 آذر را قرائت شد.

در بخشی این پیام آمده است :

ایمان، و عزم، و احساس مسوولیت، و اعتماد به نفس، پایه‌های اصلی این توانایی‌ها و گره‌گشایی‌ها است. و اینها خود نعمت‌ها و موهبت‌های خداوند است که باید با شکر الهی و مراقبت دائمی، آنها را حفظ کرد و بر آن افزود.

بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره‌ خداداد ملت ایران است. دشمنان این ملت، اکنون و همیشه در این اندیشه بوده‌اند و خواهند بود که آن را نابود یا بی‌اثر کنند. مسوولان سازمانی و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کیددشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه‌ریزی به پیش روند. موفق باشید.ان‌شاءالله.

در این مراسم که در محل تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد، سرهنگ تناور رئیس مجمع عالی بسیج استان و فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی ادارات کل استان، اظهار کرد: در 5 آذر دو مناسبت داریم. 5 آذر سال 57 و 5 آذر سال58 . در روز 5 آذر 57 شاهد حماسه ای تاریخی در شهر گرگان بودیم که نشانگر اطاعت مردم از حضرت امام بود.

وی افزود: در 5 آذر سال 58 فرمان تاریخی حضرت امام مبنی بر تشکیل بسیج 20میلیونی صادر شد و می توانم شهادت دهم که اگر بسیج نبود جنگ تحمیلی ما به پیروزی نمی رسید. در جنگ 100 هزار شهید بسیجی داشتیم که این خود نشان از اخلاص و اطاعت بسیجیان از امام و رهبر بود.

در پایان مراسم از بسیجیان فعال صنعت آب و برق استان تجلیل شد/لقمان میرزاعلی