به گزارش اکونا پرس،

وی افزود : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  به آقای دکتر اکبری ریاست یکی از بیمارستان های شهرستان آمل را پیشنهاد دادند که وی از پذیرش آن خودداری کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین در واکنش به نامه استعفای روسای بیمارستان های آمل گفت : مازندران مانند سایر نقاط کشور اکنون در شرایط جنگ سلامت قرار دارد هرگونه سرپیچی از دستورهای فرمانده ستاد و ترک پست ها موجب تضعیف روحیه ی کادر بهداشتی درمانی- که به سختی در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند- و ایجاد فشارهای روانی و آسیب هایی جبران ناپذیر  بر آحاد جامعه خواهد شد که نه مردم شریف آمل این کوتاهی و اهمال کاری را برمی تابند و نه نظام اداری. البته تا کنون هیچ یک از روسای بیمارستان های شهرستان آمل استعفای خود را ارائه ندادند و اصلا امیدوارم این موضوع تنها شایعه ای باشد. زیرا به طور قطع روسای بیمارستان ها با حدود وظایف خود آشنایند و می دانند که در تصمیم های مدیریتی ان هم در شرایط موجود- که به نوعی سرکشی از فرماندهی ستاد جنگ سلامت و تخطی از مسئولیت محسوب می شود-  مداخله نباید کرد.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود : شهرستان آمل بیش از هر نقطه دیگری در مازندران به آرامش در فضای بهداشتی و درمانی نیازمند است و  همه باید به دور از هرگونه خودخواهی  برای شکست بیماری کووید ۱۹ دست به دست هم بدهیم.

گفتنی است روز گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی حکمی دکتر احمدعلی رمضانی را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل منصوب کرد.