به گزارش اکونا پرس،

پیرو جلسه وصول مطالبات این شرکت از دستگاه های اجرایی در مهر ماه سال جاری، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان و هیات همراه ضمن دیدار با علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص مطالبات معوقه و بدهی اشتراک های برق و ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه شبکه تلفن همراه و تعاملات و همکاری بیشتر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خدری در این دیدار حضور مخابرات را از سازمان های پیش رو در همکاری با شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در دوره های مختلف عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: مخابرات خوزستان همیشه شرکت توزیع نیروی برق استان را در دوره اوج مصرف یاری رسان بوده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان از حسن توجه به اجرای مصوبه کارگروه وصول مطالبات در تعامل پرداخت بدهی معوقه و همچنین همکاری مخابرات منطقه در دوره پیک تابستان با تغییر ساعت کاری کارکنان خود و استفاده از مولد تامین برق مخابرات در مراکز به منظور کاهش مصرف برق قدردانی کرد و افزود، این شرکت آماده برای هرنوع تعامل و همکاری با مخابرات است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این دیدار درخصوص توسعه ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق و ایجاد فیبر نوری اختصاصی و هرگونه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین خواستار همکاری شرکت توزیع نیروی برق در خصوص تأمین برق و ایجاد اشتراک برای سایت های جدید همراه اول در سطح استان شد.